Алфімов, Валентин (доктор педагогічних наук; професор; заслужений працівник народної освіти України; академік Міжнародної академії наук педагогічної освіти).
    Діяльність кдубу "Інелігент" у виховній системі ліцею / В. Алфімов, Т. Вітко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 69-71 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність -- виховна робота -- виховання інтелігентності -- форми виховання -- клубна робота -- творчі об'єднання -- интеллегентность -- воспитательная работа -- воспитание интеллегентности -- формы воспитания -- клубная работа -- творческие объединения
Анотація: Розкрито актуальність клубної форми організації життєдіяльності ліцеїстів, розглянуто досвід роботи клубу "Інтелігент" ліцею при Донецькому національному універсітеті, основні напрями, форми і методи його діяльності.


Дод.точки доступу:
Вітко, Тамара (заступник директора з виховної роботи ліцею; відмінник освіти України); Інтелігент, клуб \о нем\Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Соколов, А. В.
    Книжность. Интернет. Интеллигентность / А. В. Соколов // Библиотековедение. - 2010. - № 4. - С. 20-26. - Окончание. Начало см. в № 3
УДК
Рубрики: Библиотеки
   БІБЛІОТЕКИ

Кл.слова (ненормовані):
коммуникационная культура -- книжная культура -- информационная культура -- книжная коммуникация -- информационная коммуникация -- социальные коммуникации -- законы Галактики Маклюэна -- дигитализация -- оцифровывание информации -- комунікаційна культура -- книжкова культура -- інформаційна культура -- інформаційна комунікація -- соціальні комунікації -- закони Галактики Маклюена -- дигіталізація -- оцифровування інформації -- книжковість -- Інтернет -- інтелігентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Семчук, Надія (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії Київського університету ім. Бориса Грінченка).
    Формування інтелігенції як освітологічна проблема [Текст] / Н.Семчук // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 139-142. - Библиогр.: с. 142. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4 Укр)
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність -- інтелігенція -- інтелектуальна еліта -- освіта України -- виховання -- гуманізація освіти -- проблеми освіти -- якість освіти -- интеллигентность -- интеллигенция -- интеллектуальная элита -- образование в Украине -- воспитание -- гуманизация образования -- качество образования -- проблемы образования
Анотація: Наголошено на потребі гуманізації освіти в Україні, яке дасть можливість виховати нове покоління інтелігентних людей, брак яких зараз відчувається в Україні. На думку автора освіта має давати не лише знання а й певний набір загальнолюдських та національних цінностей, які і роблять людину інтелігентною.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.СВєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)


   06
   С 92


    Фунтікова, Н. В.
    Теоретичні засади моделювання процесу виховання інтелігентності у студентів вищих навчальних закладів / Н. В. Фунтікова // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля : збірник наукових праць. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2012. - Вип. 3(50): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 181-193 : схем. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Виховання

   Воспитание

   Педагогіка

   Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інтелігентність студентів -- интеллигентность студентов -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- науково-педагогічна література -- научно-педагогическая литература -- моделювання освітніх систем -- моделирование образовательных систем -- проектування -- проэктирование -- педагогічні моделі -- педагогические модели

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Смольська, Л. М. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри економіки, філософії та менеджменту освіти).
    Інтелегентність - показник сучасного професіоналізму вчителя / Л. М. Смольська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 68-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність вчителя -- интелигентность учителя -- освітній професіоналізм -- образовательный профессионализм -- духовність -- духовность -- позитивний конструктив -- позитивный конструктив -- дизайнерська стратегія -- дизайнерская стратегия -- інтегральний інтелектуалізм -- интегральный интеллектуализм -- личные качества учителя -- особисністі якості вчителя
Анотація: Присвячено поняттю інтелігентності. Вона розглядається як ознака високої професійної та особистісної якості вчителя. Авторська ідея є такою : сучасні умови та життєві виклики формують новий образ інтелігентності як дизайнерської стратегії - акцент переміщено з рефлексивного аналізу об'єктних негативів на позитивний конструктив. Радість і задоволеня по відношенню до будь-якої роботи є також визначальним для інтелігентності як свідомої особистісної стратегії.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_5\9.pdf