Орлов, Володимир Володимирович (аспірант Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Бараноського; м.Донецьк; Україна).
    Концептуальні основи управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємств / В. В. Орлов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 153-159 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
инновации -- інновації -- инновационные товарныей потенциалы -- інноваційні товарні потенціаи -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- маркетинг -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова товарна політика -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- терминология -- термінологія -- управление инновациями -- управління інноваціями
Анотація: Визначено концептуальні основи управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці підприємств. Одержав подальший розвиток понятійно-категоріальний апарат управління інноваціями у маркетинговій товарній політиці. Запропоновано склад інноваційного товарного потенціалу підприємств і системи інновацій у маркетинговій товарній політиці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23