Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор).
    Впровадження інноваційних технологій навчання задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 58-65
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Харків

Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво -- інформаційно-освітні ресурси -- інноваційні методи навчання -- мультимедийні технології -- дистанційне навчання -- вищі навчальні заклади -- комп'ютерне навчання -- вищі навчальні заклади -- комп'ютерне тестування -- відеокомунікаційні технології -- международное сотрудничество -- информационно-образовательные ресурсы -- инновационные методы обучения -- мультимедийные технологии -- дистанционное обучение -- высшие учебные заведения -- компьютерное тестирование -- видеокоммуникационные технологии
Анотація: Розглядається досвід Харківського національного університету радіоелектроніки з використання інноваційних технологій для забезпечення якісної підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Наводяться основні напрямки впровадження інноваційних технологій і методик навчання.


Дод.точки доступу:
Лєсна, Н. (проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету радіоелектроніки; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Рєпка, В. (заступник начальника відділу організації навчального процесу Харківського національного університету радіоелектроніки; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний)




    Чеховська, Людмила (вчитель-методист Запорізького січового колегіуму).
    Проектне навчання: інноваційні підходи до рецепції художнього твору та покращення освітніх послуг учням / Людмила Чеховська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення біографії письменника -- изучение биографии писателя -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- мистецька рецепція -- мова художньої літератури -- проектний метод навчання -- проектный метод обучения -- украинская литература -- українська література -- художественная рецепция -- художественное произведение -- художній твір -- художня рецепція -- читательская рецепция
Анотація: У статті досліджуються такі напрямки викладання української літератури в школі, як вивчення біографії та творчого шляху письменника з метою входження учнів у художній світ літератури та осягнення художнього твору в його цілісності.





    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Використання групових форм роботи у практиці поглибленого аналізу тексту малої художньої форми : на прикладі новели В. Винниченка "Момент" / Наталія Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення творчості письменника -- групові методи навчання -- групові технології навчання -- групповые методы обучения -- групповые технологии обучения -- изучение творчества писателя -- инновационные методы преподавания -- інноваційні методи навчання -- мала проза -- малая проза -- малі художні форми -- малые художественные формы -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- новели -- новеллы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті розглядаються інноваційні форми навчання літератури, а саме вивчаються групові форми роботи учнів під час аналізу художнього тексту малої форми - новели Володимира Винниченка "Момент".


Дод.точки доступу:
Винниченко, Володимир (письменник ; 1880-1951) \о нем\; Момент, новела \о произв.\




    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання [Текст] / В.Шуляр // Дивослово. - К. : ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. - № 9. - С. 2-4 : табл.
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- інноваційні методи навчання -- компетентнісний підхід -- літературна компетентність -- випускник-читач -- компетентний випускник-читач -- літературна освіта -- модель компетентного випускника-читача -- украинская литература -- методика преподавания -- инновационные методы обучения -- компетентностный подход -- литературная компетентность -- читательская компетентность -- выпускник-читатель -- компетентный выпускник-читатель -- литературное образование -- модель компетентного выпускника-читателя -- читацька компетентність
Анотація: Подається схематична модель компетентного випускника-читача і напрямки розвитку учня в процесі освіти, необхідні для досягнення цієї моделі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Карпенко, Аліна (вчитель історії та правознавства; спеціаліст Володарського НВО"І-ІІ ступанів - ДНЗ" Поліського району Київської обюласті).
    Використання відеоматеріалів на уроках історії [Текст] / А. Карпенко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2011. - № 11-12. - С. 52
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- технічні засоби навчання -- відеоматеріали -- інноваційні методи навчання -- преподавание истории -- технические средства обучения -- видеоматериалы -- инновационные методы обучения
Анотація: Вчитель ділиться досвідом використання відеоматеріалів на уроках історії.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова


74.266.3
К 26


    Карпенко, Аліна (вчитель історії та правознавства; спеціаліст Володарського НВО"І-ІІ ступанів; ДНЗ" Поліського району Київської області).
    Місце і роль відеоносіїв на уроках історії [Текст] / А. Карпенко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 2. - С. 42-43
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання -- методика викладання історії -- технічні засоби навчання -- навчальні фільми -- методика використання технічних засобів навчання -- методика використання навчальних фільмів -- навчальні відеоматеріали -- методика виконристання навчальних відеоматеріалів -- методика преподавания -- методика преподавания истории -- технические средства обучения -- обучающие фильмы -- методика использования технических средств обучения -- методика использования учебных фильмов -- учебные видеоматериалы -- методика использования учебных видеоматериалов -- методы обучения -- инновационные методы обучения -- методи навчання -- інноваційні методи навчання
Анотація: Методика використання навчальних фільмів як засобу навчання у школі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (21.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 9. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтернет -- методика навчання історії -- мережеві технології -- комп`ютери у навчанні історії -- метод проектів -- програмно-педагогічні засоби -- метод веб-квесту -- структура веб-квесту -- види веб-квесту -- веб-квест -- модель веб-квеста -- інноваційні методи навчання -- міжпредметний веб-квест -- інтерактивні методи навчання -- процесс обучения -- интернет -- методика преподавания истории -- сетевые технологии -- компьютеры в обученни истории -- метод проектов -- програмно-педагогические способы -- метод веб-квеста -- структура веб-квеста -- виды веб-квеста -- модель веб-квеста -- инновационные методы обучения -- межпредметный веб-квест -- интерактивные методы обучения
Анотація: Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної методики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Бізюк, Л. І. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізького національного університету).
    Визначення ролі інтернету у розвитку студентів через культуру діалогу за британським форматом дебатів [Текст] / Л. І. Бізюк, К. О. Терещенко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів -- інтернет -- технічні засоби навчання -- використання інтернету у навчанні -- дебати -- британський формат дебатів -- дебати як навчальна технологія -- технології навчання -- навчальні ігри -- інноваційні методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- преподавание учебных предметов -- интернет -- технические средства обучения -- использование интернета в обучении -- дебаты -- британский формат дебатов -- дебаты как учебная технология -- технологии обучения -- учебные игры -- инновационные методы обучения -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розглянуто методику проведення навчальногї гри "Британський формат дебатів" на прикладі гри на тему "Роль інтернету у розвитку студентів".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Терещенко, К. О. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізький національний університет); Британський формат дебатів, навчальна гра \о произв.\


   37
   У 67


    Розов, С. В.
    Инновационные методы обучения / С. В. Розов, Е. А. Якушева // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. - Т. 1. - С. 135-137. - Библиогр. в конце ст. . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- инновационные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- ВУЗы -- ВНЗ -- модернизация системы образования -- модернізація системи освіти -- мультимедийные ресурсы -- мультимедійні ресурси -- синкретическое обучение -- синкретичне навчання -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу


Дод.точки доступу:
Якушева, Е. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки).
    Шкільний проект в обгрунтуванні та реалізації міжпредметних зв'язків [Текст] / С. Трубачева, Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 4-5. - С. 36-38 : табл. - Бібліогр.: с. 38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Методика навчання і організації навчального процесу
   Методика обучения и организации учебного процесса

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- проектне навчання -- проектное обучение -- навчально- ігрове проектування -- учебно-игровое проектирование
Анотація: Подано характеристику методу навчально-ігрового проектування, розглянуто його ознаки і принципи, особливості застосування та ефективність в різних умовах.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Литвин, Тетяна (учитель-методист української мови й світової літератури; Чернігівська область).
    Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- гра як метод навачння -- игра как метод обучения -- игровые методы обучения -- инновационные методы обучения -- интеллектуальная деятельность учащихся -- ігрові методи навчання -- інноваційні методи навчання -- інтелектуальна діяльність учнів -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы активизации обучения -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Подано методичні рекомендації, які містять інноваційні методичні прийоми щодо підвищення ефективності вивчення української мови, передусім ігрові види роботи, спрямовані на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання мережевого геосервісу Google- maps в процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-метдичний журнал для вчителів. - 2013. - № 6. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладаня історії -- компетентності учнів -- просторова компетентність -- інноваційні методи навчання -- учбові предмети -- інтернет-сервіси -- інтернет-карти -- електронні карти -- комп'ютерні технології навчання -- використання інтернет-технологій в навчанні -- інтернет-технології -- преподавание истории -- компетентности учеников -- пространственая компетентность -- инновационные методы обучения -- интернет-сервисы -- интернет-карты -- электронные карты -- компьютерные технологи обучения -- использование интернет-технологий в обучении -- интернет-технологии -- учебные предметы -- Google-maps
Анотація: Різноманітні способи використання інтернет-сервісу Google-maps при викладання історії у школі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровсьа обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганнівсього НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Створюмо фанфік за оповіданням Євген Гуцала "Сім'я дикої качки" [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : щомісячний науково-етодичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 7-8. - С. 30-31 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- фанфіки -- фанфики -- твори укрїнських письменників -- произведения украинских писателей -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: Розробка уроку у 7 класі з вивчення оповідання Є. Гуцала "Сім'я дикої качки" з використанням фанфіку як навчального завдання.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська облсна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Гуцало, Євген (письменник ; 1937-1995) \о нем\; Сім`я дикої качки, оповідання \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання дидактичного потенціалу віртуальної навчальної спільноти у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов, А. Сизова // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 1-2. - С. 45-49 : табл. - Бібліогр.: с. 49. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- використання інтернет технологій у навчанні -- использование интернет технологий в обучении -- використання технологій веб 2.0 у навчанні -- использование технологий веб 2.0 в обучении -- використання соціальних мереж у навчанні -- использование социальных сетей в обучении -- мережеві технології -- сетевые технологии -- використання мережевих технологій у навчанні -- использование сетевых технологий в обучении -- мережеві спільноти -- сетевые сообщества -- освітні мережеві спільноти -- образовательные сетевые сообщества
Анотація: Про технологію використання освітніх мережевих спільнот у найпопулярніших соціальних мережах при вивченні навчальних предметів (зокрема й історії).

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Сизова, Анна (вчитель історії та правознавства Первомайського НВК "ЗОШ І-ІІ ст. № 15 - колегіум")
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Волковська, О. В. (вчитель історії першої категорії Одеської спеціалізованої школи-інтернату №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови).
    Використання елементів модульного навчання на уроках історії стародавнього світу [Текст] / О. В. Волковська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2014. - № 1-2. - С. 50-52. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- модульне навчання -- модульное обучение -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- навчальні модулі -- учебные модули -- чуттєво-естетичний модуль -- чувственно-эстетический модуль -- установчо-мотиваційний модуль -- установочно-мотивационный модуль -- змістовно-пошуковий модуль -- содержательно-поисковый модуль -- контрольно-змістовий модуль -- контрольно-содержательный модуль -- адаптивно-перетворювальний модуль -- адаптивно-преобразовательный модуль -- контрольно-рефлексивний модуль -- контрольно-рефлексивный модуль -- духовно-естетичний модуль -- духовно-эстетический модуль -- розробки уроків -- разработки уроков -- 6 клас -- 6 класс -- міфологія Давнього Єгипту -- мифология Древнего Египта
Анотація: Опис технології модульного навчання на прикладі розробки уроку з теми: "Міфологія Давнього Єгипту" для 6 класу.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (18.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Хроменко, Ірина (керівник консультативно- тренінгового центру "Педагог"; Черкаська область).
    Педагогіка вчителя-новатора Є.М. Ільїна як орієнтир у використання інновацій на сучасному уроці світової літератури (Закінчення) / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 6. - С. 24-27. - Література : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художніх творів -- аналіз художнього тексту в школі -- инновационные методы обучения -- інновації в освіті -- інновації в педагогіці -- інноваційні методи навчання -- литературное образование -- літературна освіта -- методи навчання -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- методы обучения -- педагогическое новаторство -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Аналізується спадщина видатного російського педагога, вчителя літератури Євгена Ільїна. Розглядаються можливості використання його спадщини (особливо методики аналізу художнього твору) на сучасному уроці світової літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Ильин, Евгений Николаевич (педагог-новатор) \о нем\; Ільїн, Євгеній Миколайович (педагог-новатор) \о нем\




    Сергієнко, Антоніна (кандидат педагогічних наук: завідувач кафедри Дніпропетровського ОІППО).
    Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 5. - С. 20-24. - Література : С.24 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
групові методи навчання -- групповые методы обучения -- деятельностный подход в обучении -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- инновационные методы обучения -- интерактивное обучение -- інноваційні методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- коммуникативно-деятельностный подход -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методы обучения -- украинская литература -- українська література
Анотація: Розглядаються шляхи реалізації інноваційних підходів до викладання української літератури, пропонуються методи організації групової навчальної діяльності школярів на уроках літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Бак, Мирослав (кандидат педагогічних наук; здубувач НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Основні суперечності інформаційного простору освіти в сучасній Україні та шляхи їх подолання / Бак Мирослав // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- реформирование образования -- інформатизація освіти -- информатизация образования -- освітній інформаційний простір -- образовательное информационное пространство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інформаційний простір освіти -- информационное пространство образования -- інформатизація шкільної освіти -- информатизация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Сучасна освіта може бути успішною лише за умови активного використання засобів комунікацій, інформаційних технологій та їх мережних додатків. Інформатизація освіти є вирішальним чинником досягнення основних цілей реформування освіти, оскільки модернізує зміст навчання, його засоби, методи і форми організації навчального процесу, забезпечує високий науковий та методичний рівень викладання, індивідуальний підхід до навчання, стимулює тих, хто навчається, до самостійної роботи, підвищує ефективність, доступність і якість надання освітніх послуг.





    Костіна, Лариса (відмінник освіти України; директор).
    Готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 3-8 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний потенціал педагогів -- инновационный потенциал педагогов -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- готовність до інноваційної діяльності -- готовность к инновационной деятельности -- педагогічні концепції -- педагогические концепции -- професійна готовність -- профессиональная готовность -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- педагогічна практика -- педагогическая практика -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- самоосвітня діяльність педагогів -- самообразовательная деятельность педагогов -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения
Анотація: Розглядається проблема інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначається поняття інноваційного потенціалу педагога та його складових, критеріїв, показників та рівнів сформованості. Обгрунтовуються уміння та якості, якими повинен володіти вчитель, готовий до інноваційної педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\




    Мінчев, Красімір (Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Болгарії в Україні).
    "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" / К. Мінчев ; інтерв'ю підготувала А. Пугач // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 9-11 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- інтеграція освіти -- интеграция образования -- педагогічні нововведення -- педагогические нововведения -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- болгарська мова -- болгарский язык -- міжнародна співпраця -- международное солтрудничество -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Про українсько-болгарські зв'язки у галузі освіти.


Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа"); Ліцей №293 І-ІІІ ступеню Деснянського районй М. Києва \о нем\