Крап, Н. Якість туристичних послуг на Львівщіні / Н. Крап> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2010. - N 4. - С. 64-65. - Библиогр.: с. 65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Украина Львовская область Україна Львівська область Кл.слова (ненормовані): туристичні послуги -- туристические услуги -- показники -- показатели -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- системи управління якістю -- системы управления качеством -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- регіони України -- регионы Украины Анотація: Досліджено складові показників якості туристичних послуг. Дод.точки доступу: Юзевич, В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ф 94 Фу, Хсін-Веі (доцент, Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань). Дослідження залежності між різновидами подорожей, якістю сервісу та мірою задоволеності туристів / Х. -В. Фу, Ш. -П. Іє> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 434-443 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Тайвань Кл.слова (ненормовані): туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- разновидности путешествий -- разновидности путешествий -- різновиди подорожей -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- соціологічны дослідження -- социологические исследования Анотація: Обгрунтовано, що Тайвань знаходиться на стадії переходу до сервісної економіки. Люди стали приділяти більше уваги відпочинку та якості супутніх послуг. Робота та темп життя збільшують напругу, і подорожі стали одним з кращіх способів релаксації. Описано, яким чином можна підвищити якість послуг та задоволеність туристів цими послугами. Опитування проведено шляхом випадкової вибірки: 500 анкет розповсюджено, 217 повернено, доля відгуку - 43%. За результатами, різновид подорожі позитивно корелює зі ступенем задоволеності туриста, при цьому якість сервісу має стримуючу дію на залежність між різновидом подорожі та задоволеністю туриста. Представлено рекомендації як для практиків, так і щодо подальших досліджень за різновидами подорожей. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Іє, Шань-Пао (Університет Ай-Шоу; м.Каохсюнг; Тайвань) |
М 48 Мельник, О. М. (головний бухгалтер; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна). Туризм у Західному регіоні України і його стратегічні складові / О. М. Мельник> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 191-197. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Украина Україна Західна Україна Западная Украина Польша Польща Кл.слова (ненормовані): стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристичний бізнес -- асортиментні стратегії -- ассортиментные стратегии -- регионы Украины -- регіони України -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний потенціал -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання Анотація: Розглянуто стратегічні складові розвитку туризму Західного регіону України. Досліджено досвід туристичної галузі регіону, стратегічні альтернативи, асортиментну стратегію і якість послуг. Запропановано шляхи удосканалення розвитку туризму в західному регіоні, а саме: вдосканалення існуючої законодавчої бази, впровадження фінансово-економічних механізмів сталого розвитку туризму, забезпеченняя асортименту послуг при мінімізації їх вартості, удосканалення диференціації послуг для різних вікових категорій населення. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Я 75 Ярмолка, В. М. (старший викладач; Кузнецовська філія Європейського університету; Україна). Вплив мотиваційного аспекту на управління якістю послуг туристичних фірм / В. М. Ярмолка> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 173-179 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Кл.слова (ненормовані): качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- управління персоналом -- управление персоналом -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- кваліфікація персоналу -- квалификация персонала -- якість персоналу -- качество персонала -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси -- людські ресурси -- конкурентоспроможність туристичної компанії -- конкурентоспособность туристической компании -- мотивационный менеджмент -- мотиваційний менеджмент -- туристическая организация -- туристична організація -- туристична компанія -- туристическая компания -- удолетворение потребностей -- задоволення потреб -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг Анотація: Розглянуто основні положення мотиваційного менеджменту, проаналізовано залежність прибутку фірми від ступеня мотиваційного сприйняття, обгрунтовано комплекс заходів, спрямованих на розвиток мотиваційного менеджменту в туристичній організації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Чіанг, Че-Чао (науковий співробітник кафедри менеджменту спорту та дозвілля Університету Чнг Шіу; м.Каохсіонг; Тайвань; Dr.). Сприйняття туристами цінності та програми готельної діяльності / Ч. -Ч. Чіанг> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 269-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика гостиничного хозяйства Економіка готельного господарства Кл.слова (ненормовані): гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- программа лояльности -- програма лояльності -- туризм -- туризм -- ценность для клиента -- цінність для клієнта -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- качество туристических услуг -- якість туристичних послуг -- потребительское поведение -- споживча поведінка Анотація: Показано, що сприйняття туристами цінності – це динамічна змінна у процесі вибору готелю. Розуміння процесу сприйняття цінності може допомогти значно підвищити якість обслуговування в готелі. У проведеному опитуванні виділено дві групи туристів – з клубними картами окремого готелю та без привілеїв. В обох групах було проведено аналогічне опитування, результати якого було піддано факторному аналізу. Результати аналізу дозволили виявити 24 фактори впливу на сприйняття цінності за 5 основними групами: цінність досвіду обслуговування, функціональна цінність, культурна цінність, цінність для суспільства та цінності у межах заданої вартості. Результати дослідження можуть бути враховані при розробці маркетингових стратегій для готелів. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Копитко, В. І. Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України [Електронний ресурс] / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак> // Вісник економіки транспорту і промисловості : зб. наук.-практ. ст. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. - Харків, 2015. - Вип. 53. - С. 75-82. - Режим доступу: http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/4859/1/4Kopytko.pdf. - Повний текст (505,84 kB)
Экономика Кл.слова (ненормовані): труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- ЛФ -- економіка -- экономика -- транспортний туризм -- культурно-пізнавальний туризм -- інформаційний простір -- рекреаційні регіони -- туристичний потенціал регіону -- якість туристичних послуг -- транспортный туризм -- культурно-познавательный туризм -- информационное пространство -- рекреационные регионы -- туристический потенциал региона -- качество туристических услуг Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст (505,84 kB) Дод.точки доступу: Терещак, Ю. В.; Копитко, В. И. |
У 45 Український державний університет залізничного транспорту (Харків) Копитко, В. І. (д-р екон. наук, проф.). Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак> // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей) / Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2016. - Вип. 53. - С. 75-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Економіка Экономика Кл.слова (ненормовані): транспортний туризм -- транспортный туризм -- інноваційний продукт -- инновационный продукт -- культурно-пізнавальний туризм -- культурно-познавательный туризм -- інформаційний простір -- информационное пространство -- рекреаційні регіони -- рекреационные регионы -- туристичний потенціал регіону -- туристический потенциал региона -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- ЛФ Дод.точки доступу: Дикань, В. Л. \ред.\; Терещак, Ю. В. (канд. техн. наук, доц.); Копитко В. И.; Український державний університет залізничного транспорту(Харків) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |