Максименко, Ольга. Через прозорі відносини до якості послуг: формування єдиних критеріїв оцінки управляючих компаній [Текст] / Ольга Максименко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 31-37 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- реформування ЖКГ -- житлово-комунальне господарство -- жилищно-коммунальное хозяйство -- реформирование ЖКХ -- житлово-комунальні послуги -- жилищно-коммунальные услуги -- якість послуг ЖКГ -- качество услуг ЖКХ -- соціально-економічні перетворення -- социально-экономические преобразования -- управляючі компанії -- управляющие компании -- оцінка управляючих компаній -- оценка управляющих компаний Анотація: Розглядається розвиток і реформування житлової сфери. |
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг [Текст] / О. Максименко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 49-51. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Кл.слова (ненормовані): ринок житлово-комунальних послуг -- вартість житлово-комунальних послуг -- управління багатоквартирними будинками -- якість послуг жкг -- власники будинків -- мінімізація ризиків -- перелік послуг -- оцінка якості надання послуг -- рынок жилищно-коммунальных услуг -- стоимость жилищно-коммунальных услуг -- управление многоквартирными домами -- качество услуг жкх -- владельцы домов -- минимизация рисков -- перечень услуг -- оценка качества предоставления услуг Анотація: Розглянуто важливі питання про необхідність створення конкурентного середовища на ринку житлово-комунальних послуг і, в першу чергу, послуг з управління багатоквартирним будинком. Автор наголошує, що однозначність, чіткість та прозорість вимог дозволить створити конкурентне середовище й призведе до підвищення якості наданих послуг. |