Гнаткович, Тетяна (завідувач кабінету суспільно-гуманітарних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної освіти).
    Українська мова. Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів / Тетяна Гнаткович // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 55-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
деятельностная линия содержания образования -- діяльнісна змістова лінія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- мовна освіта -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- речевая линия содержания образования -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: У прогамі розкриваються мовленнєва, мовна, соціокультурна, діяльнісна змістові лінії мовної освіти.





    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.





    Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
    Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- мовна освіта -- ключові компетентності -- мовленнєва ситуація -- неперервна мовна освіта -- комунікативна компетентність -- компетентностный подход -- языковое образование -- ключевые компетентности -- языковая ситуация -- неперерывное языковое образование -- комуникативная компетентность
Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Маркевич, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст вищої категорії).
    Формування мовної культури учнів: пошук підходів / Н. Маркевич, Н. Сєрікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 76-78. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мовна культура -- языковая культура -- формування мовної культури -- формирование языковой культуры -- мовна освіта -- языковое образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- правописна грамотність -- правописная грамотность -- пізнавальні заходи -- познавательные мероприятия -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение
Анотація: Про методичні прийоми та форми роботи, що сприяють виробленню в учнів орфографічної та пунктуаційної грамотності, про формування мовної культури.


Дод.точки доступу:
Сєрікова, Наталія (вчитель української мови; спеціаліст І категорії)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 2-7. - Бібліографія : С.6-7 : 22 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- иерархия компетентностей -- ієрархія компетентностей -- коммуникативная компетенция -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентность -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- преподавание риторики -- риторическая компетентность -- риторические умения и навыки -- риторична компетентність -- риторичні вміння і навички -- риторичні уміння -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- формування компетентності -- языковое образование
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність уведення риторичної компетентності до ієрархічної системи освітніх компетентностей. Автор вивчає суть поняття "риторична компетентність".





    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 41-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
государственный языковой стандарт -- державний статус української мови -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовний стандарт -- стандарти освіти -- стандарты образования -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- украинский язык как государственный -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- языковое образование -- языковой стандарт
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність практичного підходу до визначення змісту навчання української мови як державної та інших мов як окремих предметів у школах національних меншин. Такий підхід з орієнтацією на формування комунікативної компетенції має бути закладений у новій редакції державного стандарту мовної освіти з української та інших мов для основної і старшої школи з національними мовами викладання.





    Шляхова, Валентина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Шляхи удосконалення культуромовної компетентності майбутніх україністів [Текст] / В. Шляхова // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 167-171. - Библиогр.: с. 170. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культура мови -- культура мовлення -- мовленнєва компетентність -- вправи з мови -- вищі навчальні заклади України -- мовна освіта -- стилістика мови -- культура языка -- культура речи -- речевая компетентность -- упражнения по языку -- высшие учебные заведения -- языковое образование -- стилистика языка
Анотація: Висвітлено важливість виховання мовної культури у громадян України (особливо - майбутніх учителів української мови), та розглянуто досвід такого виховання ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
ННІ української філології та соціальних комунікацій Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького \про нього\; Черкаський національний університет \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (12.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; ректор Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Проблема входження української університетської освіти в європейський освітній простір / В. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- міжнародна співпраця -- международное сотрудничество -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- інформаційні технології -- информационные технологии -- освітня інформаційна інфраструктура -- образовательная информационная инфраструктура -- мовна підготовка -- языковая подготовка -- мовна освіта -- языковое образование -- соціокультурні процеси -- социркультурные процессы -- українські ВНЗ -- украинские ВУЗы -- зарубіжні ВНЗ -- зарубежные ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розглянуто питання щодо шляхів розвитку вищої школи, застосування європейського інноваційного досвіду та налагодження ефективної міжнародної академічної співпраці. Особливу увагу приділено впровадженню інформаційних технологій та створенню єдиного освітнього інформаційного простору. Наголошено на потребі вдосконалення мовної підготовки студентів, що є передумовою успішної інтеграції України в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Гамерська, Ірина (аспірант Дрогобицького педагогічного університету імені І. Я. Франка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зеркаль, М. М. (доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
    Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років / М. М. Зеркаль // Грані. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1990-2000 рр.
   История, 1990-2000 гг.

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- высшие учебные заведения -- громадські організації -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двомовність -- етнічні меншини -- етнос -- культура и образование -- культура і освіта -- мови національних меншин -- мовна освіта -- навчальні заклади -- общественные организации -- середні навчальні заклади -- специальные учебные заведения -- средние учебные заведения -- украинский язык как государственный -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- учебные заведения -- ученики-билингвы -- этнические меньшинства -- этнос -- языки национальных меньшинств -- языковое образование
Анотація: Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Селігей, Пилип (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України).
    Виховувати мовну свідомість [Текст] / П. Селігей // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.2(4 Укр)
Рубрики: Українська мова
   Украинский язык

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мовна свідомість -- мовна освіта -- мовоприхильність -- мовне виховання -- мовне навчання -- рівні розвиненості мовної свідомості -- мовна грамотність -- языковое сознание -- языковое образование -- расположенность к языку -- языковое воспитание -- обучение языку -- уровни развития языкового сознания -- языковая грамотность
Анотація: Висвітлено роль мовної свідомості у питанні виживання та розвитку мов, наголошено на необхідності виховання мовної свідомості молоді для підвищення рівня мовної свідомості суспільства в майбутньому.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (03.09.2012р. - Б.ц.) (вільний)




    Асаєва, Валерія Володимирівна (вчитель іноземної мови; пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософія модернізації мовної національної освіти / В. В. Асаєва // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 64-67. - Література : С.67 : 9 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика преподавания иностранных языков -- мовна освіта -- модернизация образования -- модернізація освіти -- мультилингвизм -- мультилингводидактика -- мультилінгвізм -- навчання іноземних мов -- национальное образование -- національна освіта -- философия образования -- філософія освіти -- языковое образование
Анотація: Визначено філософські аспекти модернізації мовної освіти в Україні. Окреслено підходи до вивчення іноземних мов, визначено роль мультилінгвізму в сучасному освітньому просторі.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Овсієнко, Людмила (кандидат педагогічних наук; докторант ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди").
    Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 27-32. - Бібліограф. : С.31-32 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- активное обучение -- деловая игра -- ділова гра -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- кейс-метод -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- лингвистика текста -- лингводидактика -- лінгвістика тексту -- лінгводидактика -- майбутні словесники -- метод проектів -- метод проектов -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методы обучения -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- портфолио -- портфоліо -- проблемная лекция -- технология портфолио -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Із численного арсеналу методів, адекватних завданням компетентнісного підходу, виділено такі: метод проектів, портфоліо, кейс-метод, ділова гра, рольова гра, аналіз конкретних ситуацій, активне програмоване навчання, стажування (практика), проблемна лекція.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Квасова, О. Г.
    Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 19-23
УДК
Рубрики: Освіта
   Університети

   Мовознавство

   Образование

   Университеты

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- тестові завдання -- аудирование -- мовна освіта -- высшее образование -- ВУЗ -- тестовые задания -- аудіювання -- языковое образование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)




    Вікович, Р. І.
    Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Вища освіта

   Языкознание

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- англійська мова -- мовна освіта -- ВНЗ -- університети -- аудіювання -- высшее образование -- английский язык -- языковое образование -- ВУЗ -- университеты -- аудирование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)


   31
   Л 93


    Колиева, И. А.
    Китайский язык и межкультурное образование в глобализирующемся мире / И. А. Колиева, А. С. Масур // Людина і світова глобалізація: перспективи та межі розвитку : тези Міжнародної наукової конференції (22-23.11.2012) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012. - С. 14-15
УДК
Рубрики: Языкознание
   Образование

   Глобализация

   Мовознавство

   Освіта

   Глобалізація

Кл.слова (ненормовані):
межкультурное образование -- мировая глобализация -- глобализирующееся общество -- языковое образование -- межнациональное общение -- міжкультурна освіта -- світова глобалізація -- глобалізоване суспільство -- мовна освіта -- міжнаціональне спілкування -- КФП -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу


Дод.точки доступу:
Масур, А. С.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України; доктор філософії).
    Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - №11. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
системні мовні й мовленнєві зв`язки -- опорні вміння -- комплексні вправи -- метод проектів -- методи і форми інтерактивного навчання -- готовність до суспільно корисної праці -- змістоутворювальні мотиви -- саморозвиток -- самопізнання -- типи інтегрованих уроків -- мовна освіта -- компетентнісний підхід до навчання -- функції методу проектів -- системные языковые и речевые связи -- опорные уменения -- комплексные упражнения -- метод проэктов -- методы и формы интерактивного обучения -- готовность до общественно полезного труда -- саморазвитие -- типы интегрированных уроков -- языковое образование -- компетентносный подход к обучению -- функции метода проектов
Анотація: Розкрито мотиваційні, змістовні, операційні складники методики компетентнісного навчання української мови, що грунтується на послідовному використанні системних мовних і мовленнєвих зв`язків, завдяки чому створюються оптимальні умови для застосування міжпредметної інтеграції, у яких учні ефективно опановують узагальнені способи пізнавальної і мовленнєвої діяльності.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (20.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)




    Романчук, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету ДПС України).
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів / С. Романчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Література : С.4 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- переказ -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито особливості переказу як форми розвитку зв'язного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.





    Маркотенко, Тамара (кандидат педагогічних наук; доцент Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою навчання / Т. Маркотенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 5-6. - Література : С.6 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- типи уроків -- типы уроков -- украинский язык -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- урок украинского языка -- урок української мови -- школы с русским языком обучения -- языковое образование
Анотація: Розглядаються особливості оволодіння українською мовою учнями шкіл з російькою мовою навчання, типи й специфіка уроків української мови.





    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование
Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.





    Дейниченко, Наталія (кандидат філологічних наук ; доцент Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка).
    Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Література : С.57 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- диалектология украинского языка -- діалектологічна практика -- діалектологія -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність вчителя -- компетентностное образование -- компетентность учителя -- майбутні словесники -- методика викладання діалектології -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания диалектологии -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Розкрито роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формувані компетентнісних якостей майтутнього вчителя-словесника.