Громова, Ярослава Андріївна (здобувач; старший викладач кафедри маркетингу, управління та економіки Національної академії управління; м.Київ; Україна). Стратегічне маркетингове позиціонування металургійної галузі України на світовому ринку і перспективи її розвитку / Я. А. Громова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 72-82 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика металлургической промышленности, 2007-2012 гг. Економіка металургійної промисловості, 2007-2012 рр. Экономика внешней торговли Економіка зовнішньої торгівлі Украина Україна Кл.слова (ненормовані): внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- ВЭД -- ЗЕД -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні меркетингові стратегії -- металлургические предприятия -- металургійні підприємства -- отраслевое развитие -- галузевий розвиток -- производительность активов металлургических предприятий -- продуктивність активів металургійних підприємств -- рентабельность EBITDA -- рентабельність EBITDA -- стратегическое маркетинговое позиционирование -- стратегічне маркетингове позиціонування -- стратегическое управление -- стратегіне управління -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспортные возможности -- експортні можливості -- ринок металу -- рынок металла -- промислова політика -- промышленная политика -- потенциал металлургической промышленности -- потенціал металургійної промисловості Анотація: Проаналізовано стан і основні перспективи розвитку металургійної галузі України у контексті її ефективності на світовому ринку металу, запропоновано модель стратегічного позиціонування металургійних активів країни та можливі напрями міжнародного маркетингу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Арселор Міттал Кривий Ріг, ВАТ \о нем\; Азовсталь, металургійний комбінат \о нем\; ММК, ОАО \о нем\ |
Залізнюк, Вікторія (аспірант). Прогнозування експортних можливостей українських підприємств на основі аналізу світових ринків продукції сільського господарства [Текст] / Вікторія Залізнюк> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 46-53 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- темпи росту ринків -- темпы роста рынков -- конкурентність ринків -- конкурентность рынков -- інтернаціоналізація ринків -- интернационализация рынков -- експортні можливості -- экспортные возможности -- експортоорієнтованість підприємств -- экспортоориентированность предприятий -- продукція сільського господарства -- продукция сельского хозяйства -- сільськогогсподарські ринки -- сельскохозяйственные рынки Анотація: Перспективи експортної діяльності українських підприємств, які працюють на ринках тваринництва і рослинництва обумовлені тенденціями розвитку цих ринків, а також наявністю ринкових ніш, які відповідають природно-кліматичним та логістичним умовам України і ресурсним можливостям як діючих підприємств, так і потенційних інвесторів. В цьому аспекті найбільш цікавим є виробництво свинини та курятини, сири, згущене та сухе молоко. З урахуванням рівня глобалізації та темпів росту, серед ринків продукції рослинництва мають резерви збільшення експортних постачань соняшникова олія та яблуневий сік, є потенціал в розвитку експорту борошна. |