Матяш, Надія (провідний науковий співробітник лабораторії хімічної і біологічної освіти інституту педагогіки НАПН України). Психодіагностичні можливості педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи" / Н. Матяш> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 39-42 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- психодіагностика -- психодиагностика -- психофізіологічні особливості учнів -- психофизиологические особенности учащихся -- комп'ютерна психодіагностика -- компьютерная психодиагностика -- навчальні курси -- учебные курсы -- практичні роботи -- практические работы -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагогічні програмні засоби -- педагогические програмные средства Анотація: Розкрито переваги застосування комп'ютерних психодіагностичних методик у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі створення і використання педагогічного програмного засобу "Віртуальна лабораторія. Біологія людини. 8-9 класи". Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Панасенко, Елліна (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет"). Розвиток змісту експериментів у галузі дидактики та методик викладання шкільних дисциплін у науково-педагогічних дослідженнях в УРСР (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Е. Панасенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 61-68. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки, 20 ст. , 60-70-і рр. Образование. Педагогика История педагогики, 20 ст., 60-70-е гг. УРСР УССР Україна Украина Кл.слова (ненормовані): дидактичні експерименти -- дидактические эксперименты -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- зміст експериментів -- содержание экспериментов -- програма експериментів -- программа экспериментов -- дидактика -- методики викладання учбових предметів -- методики преподавания учебных предметов -- експериментальні методики -- экспериментальные методики -- педагоги-дослідники -- педагоги-исследователи Анотація: Досліджено проблему розвитку змісту дидактичних та методичних експериментів, репрезентованих українськими авторами в науково-педагогічних дослідженнях радянської доби. З'ясовано, що найбільш актуальними у 60-70-ті роки ХХ ст. були експерименти, присвячені питанням ефективності уроку; формування пізнавальної активності, пізнавальних інтересів, потреб в учнів; розвитку в школярів самостійності в навчанні; проблемному навчанню; програмованому підходу в начанні. Виявлено, що цей період став етапом прогресивного розвитку педагогічного експерименту як наукового методу дослідження проблем навчання школярів. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Чашко, Л. (педагог-дослідник) \о нем\; Лозова, В. (педагог-дослідник) \о ней\; Таранов, Л. (педагог-дослідник) \о нем\ |
Левит, Л. З. (кандидат психологических наук; доцент; директор Центра психологического здоровья и образования; научный корреспондент Института психологии имени Г. С. Костюка НАПН Украины). Альтруизм и эгоизм: "антагонисты" или "братья" / Л. З. Левит> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 46-55 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Психология Психологія Общая психология Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): эгоизм -- егоїзм -- альтруизм -- альтруїзм -- смысл -- сенс -- счастье -- щастя -- психологія егоїзму -- психология эгоизма -- личностная уникальность -- особистісна унікальність -- позитивная психология -- позитивна психологія -- системный подход -- системний підхід -- методы выбора переживаний -- методи вибору переживань -- экспериментальные методики -- експериментальні методики Анотація: Проводится теоретический анализ и практическое соотношение понятий "эгоизм" и "альтруизм". Демонстрируется недостаточность односторонних, морально окрашенных трактовок одного и другого терминов. Результатты исследований, проведенных с помощью методов выборки переживаний, показывают положительную взаимосвязь, существующими между школами "эгоизма" и "альтруизма", что опровергает устоявшиеся представлияния о них как о противоположностях, обладающих, к тому же, неодинаковой моральной ценностью. В связи с этим предлагается другая метафора - "старшего и младшего брата", что устраняет тему антагонизма, якобы преобладающего во взаимодействии эгоизма с альтруизмом. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_4\8.pdf |