Вороніна, Марина (старший викладачкафедри художнього моделювання одягу ). До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 95-104. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методы обучения -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- евристична діяльність -- эвристическая деятельность -- творче мислення -- творческое мышление -- метод проектів -- метод проектов -- креативність -- креативность -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- творчий потенціал особистості -- творческий потенциал личности -- майбутні фахівці дизайну -- будущие специалисты дизайна -- евристичні завдання -- эвристические задания -- дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- проекти актуальних знань -- проекты актуальных знаний -- задача-метод -- задача-софізм -- акцентований проект -- акцентированный проект -- альтернативний проект -- альтернативный проект Анотація: Аналізуються активні методи навчання, що сприяють розкриттю творчих здібностей студентів. Визначені основні вимоги до педагогічних проектних технологій (методу проектів) як засобу розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ
|