Павлов, О. (кандидат історичних наук; доцент кафедри філософії та соціально-політичних наук Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України). Селяноцентризм як висхідний принцип розбудови територій України / О. Павлов> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 9. - С. 14-17 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Економічна географія та регіональна економіка, 1990-2007 рр. Экономика Экономическая география и региональная экономика Україна Кл.слова (ненормовані): еокномічна географія -- регіональна економіка -- соціально-економічний розвиток -- сільське господарство -- розвиток села -- сільські території -- розбудова сільських територій -- сільський розвиток -- людиноцентризм -- сільське населення -- державне регулювання -- державні програми -- законодавство -- демографія -- аграрна політика -- экономическая география -- региональная экономика -- социально-экономическое развитие -- сельское хозяйство -- развитие села -- сельские территории -- сельское развитие -- человекоцентризм -- сельское население -- государственное регулирование -- государственные программы -- законодательство -- аграрная политика Анотація: Досліджено сутність витрат підприємств, системи управління витратами та шляхи зниження витрат при підписанні міжнародного контракту. Дод.точки доступу: Євроколія, міжнародний контракт \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму / А. Б. Іванко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліографія : С.30-31 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): авторитаризм -- виховання особистості -- воспитание личности -- гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- жизненный путь ученого -- життєвий шлях науковця -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- людиноцентризм -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- человекоцентризм -- шестидесятничество -- шістдесятництво Анотація: На базі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В.О.Сухомлинського зроблено висновок, що видатний педагог був яскравим представником шістдесятницького руху. Він пройшов складний шлях від авторитарної до демократичної, ненасил ьницької педагогіки, а тому за суттю своїх поглядів явно "випадав" з тодішньої авторитарної державної системи. Аргументовано розкрита сутність глибоких розбіжностей і , врешті решт, конфлікту педагога-гуманіста з тогочасною владою, яка методично, крок за кроком, за допомогою різноманітних методів (рецензування, відмова друкувати, тиск з боку видавництв, кампанія 1967 р. тощо) нищила його, вкорочувала йому життя. Перейти к внешнему ресурсу: Убитий диктатурою партійного авторитаризму Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\ |
Кремень, Василь (доктор філософських наук; Президент НАПН України; дійсний член НАН і НАПН України). Інноваційність і освіта / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 7-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): освіта -- образование -- інновації в освіті -- инновации в образовании -- освітній процес -- образовательный процесс -- інноваційна людина -- инновационный человек -- інноваційна цівілізація -- инновационная цивилизация -- постмодернізм -- постмодернизм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- концепт людиноцентризму -- концепт человекоцентризма -- гіперреальність -- гипперреальность Анотація: Розглянуто проблему відповідності освіти викликам сучасності, інформаційній реальності ХХІ ст., яка потребує інноваційного мислення, інноваційного підходу до її розуміння. Проаналізовано можливі ризики майбутнього розвитку людства і наголошено, що захист і збереження людини залежить від дотримання принципів людиноцентризму. На цій основі мають бути вироблені нова філософія, пова психологія, нова етика і нова педагогіка. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Арцишевський, Р. А. (завідувач кафедри філософії та релігієзнавства Волинського національного університету імені Лесі Українки; член-кореспондент НАПН України; доктор філософських наук; професор). Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський, М. Р. Арцишевська> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): пансофічна школа -- пансофія -- видатні вчені-гуманісти -- людиноцентризм -- засновники педагогіки -- педагогічні системи -- пансофичная школа -- пансофия -- выдающиеся ученые-гуманисты -- человекоцентризм -- основатели педагогики -- педагогические системы Анотація: Охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського. Дод.точки доступу: Арцишевська, М. Р. (старший науковий співробітник науково-методичного центру світоглядної освіти молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки; кандидат педагогічних наук; доцент); Коменський, Ян Амос (педагог ; 1592-1670) \о нем\ |
Кремень, Василь (доктор філософських наук; професор; академік НАН і НАПН України; президент НАПН України). Постулати філософсько-освітньої діяльності / В. Кремень> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальна педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Кл.слова (ненормовані): національна освіта -- национальное образование -- освітня діяльність -- образоватедьная деятельность -- філософія освіти -- философия образования -- реформування освіти -- реформирование образования -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- філософсько-освітні парадигми -- философско-образовательные парадигмы Анотація: Розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Окреслено основні вимоги до напрямів реформування національної освіти. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Кривошеїн, Віталій Володимирович (доктор політичних наук; завідувач кафедри соціології Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара). Українська людиноцентрична філософія освіти як дороговказ до єдиного європейського освітнього простору / В. В. Кривошеїн> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 180-181
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): антропоцентризм -- антропоцентрическая парадигма -- европейское образовательное пространство -- единое европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- єдиний освітній простір -- людиноцентризм -- рецензии на книги -- рецензии на сборники научных трудов -- рецензії на збірники наукових праць -- рецензії на книги -- философия образования -- філософія освіти -- человекоцентризм образования Анотація: Рецензія на цикл наукових праць "Філософія освіти: пошук пріоритетів" (керівник авторського колективу - академік НАН України і НАПН України, ректор КНУ імені Тараса Шевченка Л.В. Губерський). Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Філософія освіти: пошук пріоритетів, цикл наукових праць \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Чернишова, Євгенія (перший проректор Університету менеджменту освіти НАПН України; доктор педагогічних наук; професор кафедри економіки та управління персоналом). Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку / Є. Чернишова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 78-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- самоменеджмент -- тріумф особистості -- триумф личности -- соціальний капітал -- социальный капитал -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- теорії особистості -- теории личности -- ідентичність особистості -- идентичность личности -- соціальна діяльність особистості -- социальная деятельность личности -- комунікативна практика -- коммуникативная практика -- управлінські процеси -- управленческие процессы -- самооцінка особистості -- самооценка личности -- філософія освіти -- философия образования Анотація: Розглядається один із напрямів досягнення суспільного визнання результативності діяльності людини, її значущості у накопиченні соціального капіталу шляхом розроблення концептуальних положень досягнення "тріумфу особистості" з акцентом на функціонування системи вищої освіти. Здійснено термінологічний аналіз змістовно значущих понять. Утримувачі документа: КЗК "ДОУНБ імені Первоучителів слов'янських Кирила і Мефодія" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Марченко, Наталія. Принципи гуманізації і гуманітаризації освіти у наукових пошуках А. Г. Погрібного та їх розвиток у працях українських учених / Н. Марченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): виховання -- воспитание -- розвиток особистості -- развитие личности -- антропоцентризм -- гуманізація освіти -- гуманизация образования -- гуманітаризація освіти -- гуманитаризация образования -- дитиноцентризм -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- нормативно-правові документи -- державні національні програми -- государственные национальные программы -- педагогічна теорія -- педагогическая теория Анотація: На основі аналізу сутності понять "гуманізація та гуманітаризація освіти", їх генези та розвитку розкривається внесок А. Г. Погрібного у теоретичне осмислення та практичну реалізацію зазначених принципів в українській системі освіти. Детально проаналізовано Державну національну програму "Освіта" ("Україна ХХІ століття"), що є першим нормативно-правовим документом, у якому зазначено шляхи реформування названої галузі відповідно до принципів демократизації, гуманізації та гуманітаризації освіти, та інші загальнонаціональні нормативні документи. Дод.точки доступу: Погрібний, Анатолій Григорович (український літературознавець; письменник; критик і публіцист; політичний, культурний і громадський діяч ; 1942-2007) \про нього\; Гончаренко, Семен Устимович (академік НАПН України; головний спеціаліст Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України ; 1928-2013) \про нього\; Мальований, Юрій Іванович (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; член-кореспондент НАПН України ; 1939-) \про нього\; Кремень, Василь Григорович (український вчений; державний, політичний та громадський діяч, президент НАПН України (з 1997) ; 1947-) \про нього\; Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова ; 1949-) \про нього\; Освіта, державна національна програма \о произв.\ |
Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адмінстративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка; м.Київ; Україна). Концепція людиноцентризму у сучасній доктрині адміністративного права [Текст] / Р. С. Мельник> // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 10. - С. 157-165. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право Административное право Адміністративне право Украина Україна Кл.слова (ненормовані): концепція людоцентризму -- людоцентризм -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- прикладные проблемы -- прикладні проблеми -- способи вирішення проблем -- способы решения проблем -- человекоцентризм Анотація: Зроблена спроба проаналізувати сучасний стан наукового опрацювання концепції людиноцентризму у вітчизняній науці адміністративного права, а також висловити рекомендації щодо напрямів її подальшого використання для розвитку адміністративно-правової науки. Для досягнення сформульованої мети автор аналізує насамперед історичні аспекти становлення концепції людиноцентризму, доходячи висновку, що вона у більш-менш завершеному вигляді вже була сформована на початку XX ст. Автор, погоджуючись зі зробленими у науковій літературі висновками на предмет сутності концеп¬ції людиноцентризму, формулює низку положень, які, на його думку, сприятимуть її більш повному розкриттю і наближенню до вимог сучасності. Окрема увага приділена вивченню сучасного стану реалізації концепції людиноцентризму на доктринальному рівні, який, як наголошує автор, ще не повною мірою «сприйняв» цю концепцію, що є небезпечним і неба-жаним як для приватних осіб, так і для суб'єктів публічної влади. У статті робиться висновок про те, що пріоритетним завданням вітчизняної науки адміністративного права має стати концентрація навколо вивчення змісту кожного з тих прав (свобод), які реалізуються приватними особами у сфері публічного адміністрування. Спираючись на концепцію людино- цетризму, автор формулює низку перспективних напрямів наукових досліджень, які мають збагати вітчизняну доктрину адміністративного права. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Конституція України, основний закон \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Курбатов, Сергій (доктор філософських наук; Інститут вищої освіти НАПН України). Дискурс філософії освіти у працях Василя Кременя / С. В. Курбатов> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 1. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст. 23 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Философия образования Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- философия образования -- реформа освіти -- реформа образования -- освітні інновації -- образовательные инновации -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- синергетическая модельразвития образования -- синергетична модель розвитку освіти -- філософські погляди -- философские взгляды -- філософські ідеї -- философские идеи -- філософія людиноцентризму -- философия человекоцентризма -- інноваційна освіта -- инновационное образование Анотація: Присвячена розгляду становлення наукового дискурсу філософії освіти у працях Василя Кременя в контексті виникнення та розвитку української традиції філософського осмислення освіти та є авторизованим перекладом статті надрукованої англійською в журналі Pedagogika Filozofczna. - 2015. - № 1. - С. 81-85. Обгрунтовано, чому саме філософія освіти впродовж значного періоду часу відігравала роль теретико-методологічного підгрунтя реформи освітньої системи нашої країни. Простежено еволюцію розуміння філософських підходів до розуміння освіти, включаючи ії людиноцентристські принципи, інноваційні виміри та синергетичні підходи до цілісного розуміння. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_1\1.pdf Утримувачі документа: НБ УІПА Дод.точки доступу: Кремень, Василь (академік НАН України; академік НАПН України; президент НАПН України; президент Товариства "Знання" України) \про нього\ |
До 20-річчя Дня науки в Україні [Текст]> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2017. - № 5. - С. 11 : фот.кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Право Общая теория права Загальна теорія права Украина Україна Кл.слова (ненормовані): методология правомироизмерения -- методологія правовиміру -- научные конференции -- наукові конференції -- правовое сознание -- правова свідомість -- социокультурный субстрат -- соціокультурний субстат -- День науки Анотація: Інформація про щорічну міжнародну науково-практичну конференцію «Людиноцентризм в праві: теоретико-прикладні засади», яка відбулася 16 травня 2017 р. в Інституті держави і права ім. В. М. Корецького HAH України. На заході були присутні представники різних правових галузей і спрямувань, в першу чергу, ті, хто є активними учасниками правотворення. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Бюл_мін_юст_Укр_2017_5\2.pdf Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Человекоцентризм в праве: теоретико-правовые основы, международная научно-практическая конференция \о ней\; Людиноцентризм в праві: теоретико-правові засади, міжнародна науково-практична конференція \про неї\ |
Софінська, Ірина Дмитрівна (кандидат юридичних наук; доцент кафедри права та прав людини Українського Католицького Університету). Людиноцентризм в інституті громадянства : (за матеріалами практики Європейського суду з прав людини) / І. Дм. Софінська> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 5. - С. 124-130. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Право Международное частное право Міжнародне приватне право Европа Європа Украина Україна Кл.слова (ненормовані): антидискриминационные международные стандарты -- антидискримінаційні міжнародні стандарти -- гражданство -- громадянство -- права и свободы человека -- права і свободи людини -- судебная практика -- судова практика -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- практика ЄСПЛ -- практика ЕСПЧ Анотація: Автор аналізує рішення Європейського суду з прав людини у справах «Genovese v. Malta» 2012 р. і «Ramadan v. Malta» 2016 р., які стосуються громадянства у контексті положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо права на повагу до приватного і сімейного життя (ст. 8) та заборони дискримінації (ст. 14), пов’язаної з наявністю чи відсутністю громадянства, особливими підставами його отримання або припинення. Важливо наголосити, що громадянство та основні способи його отримання чи припинення не є безпосередньо предметом регламентації Конвенції. Тому обидва рішення ЄСПЛ є важливим внеском у забезпечення прав людини у контексті громадянства. На думку автора, вони можуть стати ефективним інструментом та законною підставою для перегляду європейськими державами свого національного законодавства з громадянства з метою забезпечення і підсилення ідеї людиноцентризму у громадянстві. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Европейская конвенция о защите прав человека и основополагающих свобод 1950 г. \о произв.\; Європейська конвенція про захист прав людини і основоположних свобод \о произв.\; Европейский Суд по правам человека \о нем\; Європейський суд з прав людини \про нього\ |
Пацурківський, Петро Станіславович (доктор юридичних наук; професор; заслужений юрист України; декан юридичного факультету; завідувач кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького національного університиету імені Юрія Федьковича). Податково-правова доктрина України: між Скіллою етатизму і Харібдою людиноцентризму [Текст] / П. С. Пацурківський, О. Савкіна> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 9. - С. 192-204. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Право Финансовое право Фінансове право Украина Україна Кл.слова (ненормовані): антропосоциокультурный подход -- антропосоціокультурний підхід -- генетические истоки -- генетичні витоки -- государственная финансовая политика -- державна фінансова політика -- доктрины права -- доктрини права -- налогово-правовые доктрины -- податково-правові доктрини -- налогово-правовая культура -- податково-правова культура -- налоговые ценности -- податкові цінності -- налоговые системы -- податкові системи -- регуляторные методы -- регуляторні методи -- социокод налогового права -- соціокод податкового права -- терминология -- термінологія -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- этатизм -- етатизм Анотація: Зі світоглядно-методологічних позицій антропосоціокультурного підходу аналізується феномен податково-правової доктрини сучасної України. Особлива увага приділена розкриттю її генетичних витоків і сучасного соціокоду, взаємозв’язку податково-правової доктрини України й податково-правової культури українців. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Савкіна, О. (аспірантка кафедри публічного права Чернівецького національного університиету імені Юрія Федьковича) |
Г 12 Гавриш, Наталія (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник; професор). Новий закон України "Про освіту". Які зміни очікують на дошкілля? [Текст] / Н. Гавриш, К. Крутій> // Дошкільне виховання. - 2017. - N 11. - С. 2-6 : фот.цв. Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): нормативна база -- якість освіти -- заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- програми розвітку -- індивідуальна освітня траєкторія -- молодший дошкільний вік -- середній дошкільний вік -- старший дошкільний вік -- людиноцентризм -- виховання дітей -- екологічна культура -- здоровий спосіб життя -- відповідальність за здобуття дошкільної освіти -- нормативная база -- качество образования -- учреждения дошкольного образования -- образовательный процес -- программы развития -- индивидуальная образовательная траектория -- младший дошкольный возраст -- средний дошкольный возраст -- старший дошкольный возраст -- человекоцентризм -- образование детей -- экологическая культура -- здоровый образ жизни Анотація: Розглядається закон України "Про освіту" з точки зору дошкільної освіти. Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дошк_вихов_2017_11\1.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Крутій, Катерина (доктор педагогічних наук; професор); Про освіту, закон України \о произв.\Про дошкільну освіту, закон України \о произв.\; Наші діти, фотоконкурс \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник). Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): ціннісний потенціал -- ценностный потенциал -- модернізація освіти -- модернизация образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- літературна спадщина -- литературное наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- шкільна освіта -- школьное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- методологія педагогічної діяльності -- методология педагогической деятельности -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- дитиноцентризм -- тема людини -- тема человека Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Рабінович, Петро Михайлович (доктор юридичних наук; професор; академік НАПрН України; професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка). Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права і держави (львівський досвід) / П. М. Рабінович, Н. Стецик> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Образование. Педагогика Освіта. Педагогіка Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Украина Україна Львов Львів Кл.слова (ненормовані): ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- лабораторые занятия -- лабораторні заняття -- права і свободи людини -- правовое образование -- правнича освіта -- практические задания -- практичні завдання -- методика преподавания -- методика викладання -- теория права и государства -- теоряї права і держави -- учебная методология -- навчальна методологія -- человекоцентризм -- людиноцентризм -- юридическая практика -- юридина практика -- юридическое образование -- юридична освіта Анотація: Висвітлено змістовні та методичні особливості реформованого викладання теорії права і держави на юридичному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка. Перша з них полягає у тому, що цей предмет, починаючи з 1991/1992 навчального року, викладається з позицій саме основоположних прав людини. Внаслідок цього встановлене державою позитивне право інтерпретується як засіб, інструмент забезпечення і захисту таких прав. Друга ж особливість полягає у тому, що вивчення усіх тем названого предмета супроводжується виконанням студентами практичних завдань, побудованих на матеріалах реальної юридичної діяльності. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Стецик, Н. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету імені Івана Франка); Львовский национальный университет им. И.Франко \о нем\Львівський національний університет ім. І.Франка \про нього\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |