Воронцова, Т. В. (пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Культурологічний вимір превентивної освіти / Т. В. Воронцова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 85-87. - Бібліографія : С.87 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 71.0
Рубрики: Культурологія
   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
культура и образование -- культура і освіта -- превентивна освіта -- превентивное образование -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- цінності освіти -- ценности образования
Анотація: Здійснено аналіз культури як детермінанти цілей діяльності у сфері превентивної освіти. Обгрунтовані ціннісні складові цілей превентивної освіти.





    Кадієвська, І. А. (доцент Одеської державної академії будівництва та архітектури; кандидат філософських наук).
    Мультикультуралізм в інтелектальному дискурсі / І. А. Кадієвська // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 5. - С. 47-52. - Бібліографія : С.52 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 71.0
Рубрики: Культурологія
   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
глобальні проблеми -- глобальные проблемы -- криза освіти -- кризис образования -- культура и глобализация -- культура і глобалізація -- культурні зміни -- культурные изменения -- мультикультурализм -- мультикультуралізм -- мультикультурне суспільство -- мультикультурное общество -- образование и глобализация -- освіта і глобалізація -- универсализация -- універсалізація -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- цінності освіти
Анотація: Сучасна система освіти в усьому світі як в організаційному, так і в ідейному плані переживає серйозну кризу. Людство поступово опиняється в межах глобального комунікаційого простору, який принципово змінює характер діалогу між культурами.





    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; доцент; кандидат філософських наук).
    Етико-феноменологічні засади сучасної освіти / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 80-83. - Бібліографія: С. 83 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гуманизм -- гуманізм -- етика освіти -- людина -- пізнання -- познание -- современное образование -- сучасна освіта -- феноменология образования -- феноменологія освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценность -- цінність -- цінності освіти -- человек -- этика образования
Анотація: У статті розглядається етико-феноменологічний підхід до освіти. Феноменологія освіти спирається на модель гуманітарного пізнання і будує пріоритети на основі індивідуалізації змістів існуючої реальності. Автор зупиняється на одному з аспектів поняття особистості - етико-феноменологічний підхід визначення особистості - екзистенціональна орієнтація на цінності.





    Бліхар, М. П. (аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка).
    Цінність освіти в умовах інформаційного суспільства / М. П. Бліхар // Грані. - 2012. - № 3. - С. 82-86. - Література : С.86 : 16 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
глобализация и образование -- гражданское образование -- громадянська освіта -- информационное общество -- інформаційне суспільство -- образование и глобализация -- образование как ценность -- освіта і глобалізація -- освіта як цінність -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- образовательные ценности -- цінності освіти
Анотація: У статті розглядається сутність освіти в період трансформаційних змін. Вказуються основні ознаки, яким має відповідати сучасна система освіти. Наголошується на важливості громадянської освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Михайлишин, Г. Й. (доцент Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника; кандидат педагогічних наук).
    Конфліктна етіологія освітніх цінностей / Г. Й. Михайлишин // Грані. - 2012. - № 4. - С. 86-90. - Бібліографія : С.90 : 8 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
конфликты -- конфликт ценностей -- конфликтная этиология -- конфлікт цінностей -- конфліктна етіологія -- философия образования -- філософія освіти -- образовательные ценности -- цінності освіти
Анотація: Досліджується конфліктна етіологічна сутність ціннісних засад освіти у процесі змін сучасного українського суспільства перехідної доби.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Соломаха, С. О.
    Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності [] / С. О. Соломаха // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 95-96. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Естетика і етика педагогічної дії / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. - К. ; Полтава : ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2011. - Вип. 2 - 196 с.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетика і освіта -- етика освіти -- загальнолюдські цінності -- образование Украины -- общечеловеческие ценности -- освіта України -- педагогическая деятельность -- педагогическое действие -- педагогічна дія -- педагогічна діяльність -- рецензии на книги -- рецензії на книги -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образования -- цінності освіти -- эстетика и образование -- этика образования





    Крижановська, Ж. М. (завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Філософсько-освітні аспекти національних духовно-моральних цінностей / Ж. М. Крижановська // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 55-57. - Література : С.57 : 13 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- духовні цінності -- духовно-моральные ценности -- духовные ценности -- культурные ценности -- моральні цінності -- национально-культурные ценности -- національні цінності -- философия образования -- філософія освіти -- цінності освіти
Анотація: Розкрито філософські підходи до вивчення ролі національних духовно-моральних цінностей у період становлення Української держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 101-105. - Література : С.105 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність -- духовность в образовании -- духовные ценности -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Горбенко, Н. В. (Київський університет імені Бориса Грінченка; Київ).
    Корпоративна культура сучасного університету: підходи до визначення сутності / Н. В. Горбенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 8. - С. 47-52. - Література : С. 51-52 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- корпоративизм -- корпоративізм -- корпоративна культура -- корпоративна культура університетів -- корпоративная культура -- корпоративная культура университетов -- корпоративність -- корпоративность -- миссия университетов -- місія університетів -- организационная культура -- організаційна культура -- университеты -- університети -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Виявлено роль і значення корпоративної культури університету; з'ясовано міру співвіднесення понять "корпоративна культура" й "організаційна культура", а також виявлено функції останньої; виокремлено структурні елементи корпоративної культури, а також ознаки університету як корпорації; зазначено, що особливості корпоративної культури університету безпосередньо залежать від його суспільних завдань; вказано на підходи до визначення поняття "корпоративна культура"; розкрито особливості формув ання і розвитку корпоративної культури університету у контексті розвитку його конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ярмолюк, Алла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5-7 класів / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 23-29. - Література : С.29 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовознавство -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- социокультурная компетентность -- социокультурная компетенция -- соціокультурна компетенція -- украинский язык -- українська мова -- учебная деятельность -- ценности -- ценности образования -- ценности образовательные -- цінності -- цінності освіти -- языкознание
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів. Досліджено суть категорій "цінності", "ціннісні орієнтації".



   06
   С 92


    Безугла, М. В.
    Характеристика рівнів сформованості у студентської молоді духовно-культурних цінностей освіти / М. В. Безугла // Східноукраїнський національний університет імені В. Даля : збірник наукових праць. - Сєвєродонецьк, 2015. - Вип. 2 (65): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Філософія

   Философия

Кл.слова (ненормовані):
цінності освіти -- ценности образования -- духовно-культурні цінності -- духовно-культурные ценности -- студенти -- студенты -- студентська молодь -- студентческая молодежь

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ляшенко, О. І.
    Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 5-10. - Література : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
базові цінності -- базовые ценности -- загальна середня освіта -- загальноосвітня школа -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- общее среднее образование -- общеобразовательная средняя школа -- общеобразовательная школа -- реформа образования -- реформа освіти -- середня освіта -- среднее образование -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Окреслено стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України в умовах реформування освіти. Основну увагу надано пріоритетам, спрямованим на науково-методичне забезпечення трансформаційних процесів реформування початкової і середньої освіт и.