Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".





    Походенко, С. В.
    Синдром професійного вигорання у педагогічних працівників / С. В. Походенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 75-87. - Бібліографія : С.86-87 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
деятельность -- діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійне вигорання -- професія вчителя -- профессиональная деятельность -- профессиональное выгорание -- профессия учителя -- отраслевая психология -- психология отдельных видов деятельности -- психология учителя -- галузева психологія -- психологія вчителя -- психологія окремих видів діяльності -- синдром вигорання -- синдром выгорания -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: В статті узагальнені вітчизняні та зарубіжні дослідження проблеми професійного вигорання, надано авторське дослідження професійного вигорання вчителів та визначені шляхи надання їм психологічної допомоги. Особливої актуальності набуває питання про за ходи психопрофілактики та реабілітації, які б знижували ризик синдрому вигорання й нейтралізували його негативні наслідки.





    Яковенко, Андрій (кандидат соціологічних наук; доцент Східноукраїнського національного ун-ту ім. Володимира Даля).
    Про смисл життя з позиції соціологічної рефлексії / А. Яковенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 121-142. - на рус. яз. - Бібліографія : С.141-142
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
жизненные ценности -- сенс життя -- смисли соціального життя -- смысл жизни -- смыслы социальной жизни -- социологическая рефлексия -- соціологічна рефлексія -- теоретическая социология -- теоретична соціологія -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые представления -- ценностные смыслы -- ціннісні смисли -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: Обстоюється позиція переважного права соціології (перед філософією та психологією) щодо вивчення смислів життя з прикладного та соціально-прогностичного базису. Розглянуто основні причини, що зумовлюють традиції доволі стриманого ставлення со ціології до смисложиттєвої проблематики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук).
    Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська, С. Косянчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 14-20. - Література : С.19-20 : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- изучение риторики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- речевая деятельность учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: Окреслено роль і значення риторичних умінь у процесі формування ціннісно-смислових орієнтацій особистості старшокласника. Теоретична модель риторичних умінь має бути представлена як синтез розумового, мовленнєвого і комунікативного компонентів.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій




    Косянчук, Сергій (аспірант лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України; Київ).
    Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників з огляду на компетентнісний підхід в літературній освіті / С. Косянчук // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 18-21. - Література : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
гуманитаризация образования -- гуманітаризація освіти -- зміст освіти -- компетентнісне навчання -- компетентністне навчання -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- литературное образование -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- содержание обучения -- старшеклассники -- старшокласники -- украинская литература -- українська література -- ценностно-смысловая сфера -- ценностно-смысловые ориентации -- ценностно-смысловые представления -- ціннісно-смислова сфера -- ціннісно-смислові орієнтації -- ціннісно-смислові уявлення -- шкільна літературна освіта
Анотація: Йдеться про літературний компонент і його складові у контексті ціннісно-смислової сфери особистості. Розглядаються детермінанти літературної освіти і нова емоційно-ціннісна лінія змісту як складова літературного компоненту. Аналізується значення гуманітарізації змісту освіти як умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників.





Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Антоненко, Т. Л.
    Основні принципи становлення ціннісно-смислової сфери особистості / Т. Л. Антоненко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. - Вип. 5(86): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 6-19. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Особистість
   Личность

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- ценностно-смысловая сфера -- специфічні принципи -- специфические принципы -- духовність -- духовность -- одухотвореність -- одухотворенность -- діалог -- диалог


Дод.точки доступу:
Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Антоненко, Т. Л.
    Технології становлення ціннісно-смислової сфери особистості студента / Т. Л. Антоненко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2019. - Вип. 6 (93): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 16-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- ценностно-смысловая сфера -- методологічні підходи -- методологические подходы -- технологія -- технология -- наратив -- нарратив -- логотерапія -- логотерапия -- ампліфікація -- амплификация


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля




Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

    Антоненко, Т. Л.
    Методологічний контекст становлення ціннісно-смислової сфери особистості / Т. Л. Антоненко // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля, 2020. - Вип. 1 (94): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
ціннісно-смислова сфера -- ценностно-смысловая сфера -- методологічні підходи -- методологические подходы -- постнекласична методологія -- постнеклассическая методология -- конструктивізм -- конструктивизм -- інтервальний підхід -- интервальный подход


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)