Іванько, А. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри аграрної економіки Виокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут"; заслужений працівник сільського господарства України).
    Методичні засади оцінки впливу результатів господарської дільності суб'єктів господарювання АПВ на формування ринкової рівноваги [Текст] / А. В. Іванько // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 117-122. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 65.011в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельского хозяйства

   Економіка сільського господарства

Кл.слова (ненормовані):
теория рыночного хозяйства -- теорія ринкового господарства -- Герфиндаля-Хиршмана индекс -- Герфіндаля-Хіршмана індекс -- Джини коэффициент -- Джині коефіцієнт -- индекс Герфиндаля-Хиршмана -- індекс Герфіндаля-Хіршмана -- индекс концентрации -- індекс концентрації -- коэффициент Джини -- коефіцієнт Джині -- методические основы -- методичні засади -- оценочная методология -- оціночна методологія -- равновесная цена -- рівноважна ціна -- равновесный объем товара -- рівноважний обсяг товару -- результаты хозяйственной деятельности -- результати господарської дібяльності -- рыночное конкурентное равновесие -- ринкова конкурентна рівновага -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- ціна попиту -- цена спроса -- ціна пропозиції -- цена пропозиции -- обсяг платоспроможного попиту -- объем платежеспособного спроса
Анотація: Доведено, що результатом збалансування сил попиту та пропозиції на ринку є встановлення стану рівноваги. Розглядаються різні передумови та результати встановлення стану рівноваги залежно від платоспроможності сил попиту та доходності сил пропозиції. В методичному відношенні клю новими показниками з характеристики стану ринку є: ціна попиту, ціна пропозиції, обсяг платоспроможного попиту, обсяг потенційної та фактичної пропозиції. При цьому складовою оцінки пропозиції товару (послуги) на ринку є оцінка порядку збалансування між обсягами: сукупного випуску, початкових ресурсів та невикористаного випуску з попереднього періоду відповідно до сукупного споживання. Визначено суттєвість впливу на встановлення ринкової рівноваги комбінації наступних факторів: витрат торгу, конкурентного ціноутворення та рівня всеохватності ринків. В контексті зазначеного підтверджується доцільність оцінки впливу результатів господарської діяльності окремого підприємства за оцінкою частки ринку, що належить його продукції. Одними з показників для оцінки частки ринку підприємства є індекси Герфіндаля або Герфіндаля-Хіршмана, індекс концентрації та коефіцієнт Джині.

Утримувачі документа:
ДЦГБ