Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;). Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Макроэкономика Макроекономіка Маркетинговое моделирование Маркетингове моделювання Кл.слова (ненормовані): Баса модель -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновационный продукт -- інноваційний продукт -- макроуровень -- макрорівень -- модель Баса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- финансирование рекламы -- фінансування реклами -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- рыночный спрос -- ринковий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування Анотація: Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;) |