Кузьміна, С. (кандидат філософських наук; доцент кафедри педагогіки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського). Філософія освіти в Україні ХІЇ- початку ХХ століття: що кажуть архівні джерела? / С. Кузьміна> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 5-20 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Філософія Філософія України, 19ст.- поч. 20 ст. Философия Философия Украины Україна Кл.слова (ненормовані): українська філософія -- академічна філософія -- філософія освіти -- історія філософії -- філософсько-педагогічна думка -- архівні джерела -- історія педагогіки -- навчальна документація -- історія філософії освіти -- украинская философия -- академическая философия -- философия образования -- история философии -- философско-педагогическая мысль -- архивные источники -- история педагогики -- учебная документация -- история философии образования Анотація: Досліджено питання чи розвивалась у київський академічній філософії ХІХ- поч. ХХ ст. філософія освіти. З цією метою були використані архівні джерела, а саме: навчальні програми, конспекти лекцій, класні журнали тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Грива, Ольга. Terra incognita вітчизняної філософії освіти / О. Грива> // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 133-136 Рец. на Кузьміна С.Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції ХІХ - початку ХХ ст. : Монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь: Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
Рубрики: Філософія Філософія науки, 19 - початок 20 ст. Философия Философия науки, 19 - начало 20 ст. Україна Київ Украина Киев Кл.слова (ненормовані): філософія науки -- рецензії на монографії -- філософія освіти -- історія філософії освіти -- філософія виховання -- філософсько-педагогічна думка -- історія освіти -- философия науки -- рецензии на монографии -- философия образования -- история философии образования -- философия воспитания -- философско-педагогическая мысль -- история обрахования Анотація: В рецензованій монографії представлено цілісне відтворення процесу розвитку філософсько-педагогічного дискурсу в київському академічному середовищі та реалізація тенденції інституціалізації у вітчизняній вищій школі педагогіки як філософської дисципліни. Дод.точки доступу: Київська духовна академія \о ней\; Університет Св. Володимира \о нем\; Киевская духовная академия \о ней\; Университет Св. Владимира \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Янченко, Д. А. (студент). Людська сутність та людське існування в філософії постмодернізму / Д. А. Янченко> // Антропологічні виміри філософських досліджень : Матеріали І Міжнародної наукової конференції. 26.04-27.04.2012 / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДНУЗТ, 2012. - С. 74-76
Философия Статьи студентов ДИИТа Статті студентів ДІІТу Кл.слова (ненормовані): философия постмодернизма -- філософія постмодернізму -- человеческая сущность -- людська сутність -- человеческое существование -- людське існування -- философско-педагогическая мысль -- філософсько-педагогічна думка -- философы-постмодернисты -- філософи-постмодерністи Дод.точки доступу: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки). В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): етико-педагогічні концепції -- этико-педагогические концепции -- етико-педагогічна спадщина -- этико-педагогическое наследие -- духовні потреби особистості -- духовные потребности личности -- совість -- совесть -- альтруїзм -- альтруизм -- філософсько-педагогічна думка -- философско-педагогическая мысль -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- етико-виховні конструкції -- этико-воспитательные конструкции -- формування потреб у дітей -- формирование потребностей у детей -- потреби дітей -- потребность детей -- органічна потреба в праці -- органическая потребность в труде Анотація: Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ |