Функціонально-вартісний аналіз як форма системного підходу при створенні програми реформування залізничного транспорту України / М. І. Данько [та ін.]> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 21-24 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Экономика Залізничний транспорт Економіка Украина Україна Кл.слова (ненормовані): железнодорожный транспорт -- функционально-стоимостный анализ -- ФСА -- реформирование -- функциональная модель -- функциональные элементы системы -- подготовительный этап ФСА -- аналитический этап ФСА -- творческий этап ФСА -- исследовательский этап ФСА -- рекомендательный этап ФСА -- залізничний транспорт -- функціонально-вартісний аналіз -- ФВА -- реформування -- функціональна модель -- функціональні елементи системи -- підготовчий етап ФВА -- аналітичний етап ФВА -- творчий етап ФВА -- дослідницький етап ФВА -- рекомендаційний етап ФВА Анотація: В статті досліджено основні методичні підходи до проведення функціонально-вартісного аналізу системи залізничного транспорту, як передумови розробки програми його реформування. Утримувачі документа: ДНУЗТ Дод.точки доступу: Данько, М. І. (доктор технічних наук; УкрДАЗТ); Балака, Є. І. (кандидат економічних наук; УкрДАЗТ); Зоріна, О. І. (кандидат технічних наук; УкрДАЗТ); Семенцова, О. В. (кандидат економічних наук; УкрДАЗТ); Програма реформування системи залізничного транспорту \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Особливості формування дизайну інтер'єру сучасних інформаційних агентств / О. О. Сафронова [и др.]> // Технології та дизайн. - 2017. - № 4 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Інтер'єр Кл.слова (ненормовані): інформаційні агентства -- дизайн інтер’єрів -- приміщення офісів -- корпоративний стиль -- информационные агентства -- дизайн интерьеров -- помещения офисов -- корпоративный стиль -- концептуальні моделі -- концептуальные модели -- функціональна модель -- функциональная модель -- організаційна модель -- организационная модель -- модель соціального офісу -- модель социального офиса Анотація: Визначено принципи формування дизайну приміщень інформаційних агентств, що відповідають сучасним вимогам. Використано методи: літературно-системного аналізу наукових публікацій за тематикою дослідження; натурного обстеження, фотофіксації стану дизайну вітчизняних інформаційних агентств національного рівня; функціонального, морфологічного та структурного аналізів інтер’єрів офісів ряду відомих інформаційних агентств України і світу; узагальнення отриманих результатів дослідження, синтезу висновків і пропозицій. Узагальнені основні фактори впливу на формування дизайну офісного простору інформаційних агентств і визначені підходи до їх дизайну в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Наукова новизна. Визначені основні принципи дизайну інтер’єру інформаційних агентств в контексті сучасних тенденцій дизайну офісного простору. Окреслено проблеми, що є типовими в концепції оформлення простору інформаційних агентств України, визначені підходи до їх дизайну. Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Технології_та_дизайн_2017_04\2.pdf Дод.точки доступу: Сафронова, О. О.; Стрільчук, М. О.; Агліуллін, Р. М.; Донець, К. В. |