Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки).
    Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів [Текст] / І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 43-55 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
венчурні фонди -- освітній стартап -- портфельні інвестори -- бізнес-ангели в освіті -- венчурне інвестування освітніх стартапів -- інновації в освіті -- інвестиції в інновації -- ринок венчурного капіталу -- зарубіжний досвід -- фінансування онлайн-освіти -- EdTech-компанії -- освітні заклади групи К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофільні освітні платформи -- сервіси кредитування освіти -- інвестиційні ризики -- досвід зарубіжних освітніх компаній -- тьюторство -- центри оцінювання знань -- центри тестування здібностей -- венчурные фонды -- образовательный стартап -- портфельные инвесторы -- бизнес-ангелы в образовании -- венчурное инвестирование образовательных стартапов -- инновации в образовании -- инвестиции в инновации -- рынок венчурного капитала -- зарубежный опыт -- финансирование онлайн-образования -- EdTech-компании -- образовательные учреждения группы К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофильные образовательные платформы -- сервисы кредитования образования -- инвестиционные риски -- центры оценивания знаний -- центры тестирования способностей
Анотація: Розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти. Надано аналітичну оцінку динаміки венчурних інвестицій у проекти різних сегментів освітньої індустрії (шкільне, університетське, корпоративне навчання). Визначено найдорожчі ЕdTech-компанії за величиною залучених інвестицій. Встановлено, що лідером на ринку онлайн-освіти уже кілька років поспіль залишаються Сполучені Штати Америки, на які припадає найбільша частка венчурних інвестицій. Обґрунтовано перспективні ніші для вкладення коштів венчурних інвесторів, серед яких на особливу увагу заслуговують освітні заклади групи К12, ринок VR- та АR-рішень (віртуальної і доповненої реальності) для освіти, мікронавчання, онлайн-репетиторство, широкопрофільні освітні платформи, котрі надають послуги зі здобуття вищої освіти та додаткового професійного навчання, сервіси з кредитування освіти та ін. Основними перепонами на шляху поступу венчурної індустрії в Україні є відсутність економічних стимулів, що забезпечують допустимий рівень ризику для інвесторів із метою залучення прямих інвестицій у перспективні освітні стартапи, та нерозвинутість інфраструктури, яка мала би забезпечити формування в освітній сфері України нових і подальший розвиток уже діючих стартапів, котрі могли б стати об’єктом прямого інвестування. Запропоновано ряд заходів, які сприяли б залученню “бізнес-ангелів” та портфельних інвесторів до розвитку національного ринку онлайн-освіти на основі нових інноваційних досягнень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ