Сафонова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільних наук).
    Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 74-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
духовні потреби -- духовные потребности -- виховна превентивна діяльність -- воспитательная превентивная деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- превентивна діяльність -- превентивная деятельность -- підготовка майбутніх учителів -- подготовка будущих учителей -- філологічна підготовка учителів -- филологическая подготовка учителей -- готовність студентів до превентивних дій -- готовность студентов к превентивным действиям -- рівень готовності -- уровень готовности -- теорія виховання -- теория воспитания -- програми експериментів -- программы экспериментов
Анотація: Підготовка майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності розглядається як ланка професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кузнецова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; пнрший проректор ).
    Лінгвістичні основи формування акцентологічної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / Г. Кузнецова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2018. - № 1. - С. 45-49. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
акцентология -- акцентологія -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентносный подход -- компетентностное обучение -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- наголос -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ударение -- украинский язык -- українська мова -- фахова підготовка вчителів -- филологическая подготовка учителей
Анотація: На підставі аналізу арубіжних і вітчизняних лінгвістичних джерел з акцентології констатовано, що акцентологічні проблеми є одними з найменш досліджених у загальній теорії мови, її системі і структурі; з'ясовано причини та кого стану; обґрунтовано актуальність і складність процесу формування акцентологічної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури; проаналізовано лінгвістичні й лінгводидактичні основи формування акцентологічно ї вправності майбутніх фахівців української словесності.