Тесленко, В. В. (головний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент).
    Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   История образования

   Історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість дітей -- концепції обдарованості -- розвиток обдарованості -- феномен обдарованості -- природа обдарованості -- здібності дітей -- задатки дітей -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості -- наукові концепції обдарованості дітей -- історія педагогіки -- теорія педагогіки -- одаренность детей -- концепции одаренности -- развитие одаренности -- феномен одаренности -- природа одаренности -- способности детей -- задатки детей -- диагностика одаренности -- общая одаренность -- специальная одаренность -- творчество личности -- научные концепции одаренности детей -- история педагогики -- теория педагогики
Анотація: Аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Особлива увага при цьому приділяється розвитку цієї ідеї та практичного її втілення у вітчизняному науковому і освітньому просторі. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні, наголошено на необхідності подальшої системної наукової роботи у цьому напрямі.





    Камишин, Володимир (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; директор).
    Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 15-24. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.33
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
антропологизация педагогики -- антропологизм в образовании -- антропологія в освіті -- антропологический подход -- антропологічний підхід -- детская одарённость -- феномен обдарованості -- феномен одаренности -- интеллект человека -- інтелект людини -- дитяча обдарованість -- обдарованість особистості -- одаренность личности -- педагогическая антропология -- педагогічна антропологія -- психологическая антропология -- психологічна антропологія
Анотація: Обгрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням комплексного розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування.


Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.