Тесленко, В. В. (головний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України; доктор педагогічних наук; доцент). Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 32-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика История образования Історія освіти Кл.слова (ненормовані): обдарованість дітей -- концепції обдарованості -- розвиток обдарованості -- феномен обдарованості -- природа обдарованості -- здібності дітей -- задатки дітей -- діагностика обдарованості -- загальна обдарованість -- спеціальна обдарованість -- творчість особистості -- наукові концепції обдарованості дітей -- історія педагогіки -- теорія педагогіки -- одаренность детей -- концепции одаренности -- развитие одаренности -- феномен одаренности -- природа одаренности -- способности детей -- задатки детей -- диагностика одаренности -- общая одаренность -- специальная одаренность -- творчество личности -- научные концепции одаренности детей -- история педагогики -- теория педагогики Анотація: Аналізується палітра поглядів мислителів та учених на феномен обдарованості дитини, що висловлювалися в різні епохи й у різних країнах. Особлива увага при цьому приділяється розвитку цієї ідеї та практичного її втілення у вітчизняному науковому і освітньому просторі. Представлено сучасні наукові концепції обдарованості дитини, що розробляються в Україні, наголошено на необхідності подальшої системної наукової роботи у цьому напрямі. |
Камишин, Володимир (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; директор). Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 15-24. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Психологія Психология Кл.слова (ненормовані): антропологизация педагогики -- антропологизм в образовании -- антропологія в освіті -- антропологический подход -- антропологічний підхід -- детская одарённость -- феномен обдарованості -- феномен одаренности -- интеллект человека -- інтелект людини -- дитяча обдарованість -- обдарованість особистості -- одаренность личности -- педагогическая антропология -- педагогічна антропологія -- психологическая антропология -- психологічна антропологія Анотація: Обгрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням комплексного розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування. Дод.точки доступу: Міленіна, М. М. |