Шабельник, Тетяна (кандидат економічних наук). Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка охорони здоров'я Экономика Экономика здравоохранения Украина Україна Кл.слова (ненормовані): фармацевтичні товари -- фармацевтичні підприємства -- фармацевтичний ринок -- товари масового споживання -- споживачі фармацевтичних товарів -- фармацевтические товары -- фармацевтические предприятия -- фармацевтический рынок -- товары массового потребления -- потребители фармацевтических товаров Анотація: Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия). Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика здравоохранения Економіка охорони здоров'я Россия Росія Дальний Восток Далекий Схід Кл.слова (ненормовані): исследовательский инструментарий -- дослідницький інструментарій -- лекарственные средства -- лікарські засоби -- маркетингово-ориентированное управление -- маркетингово-орієнтоване управління -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- медицинские препараты -- медичні препарати -- позиционирование брендов -- позиціювання брендів -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- розничные аптечные сети -- роздрібні аптечні мережі -- торговая реализация -- торговельна реалізація -- фармацевтические товары -- фармацевтичні товари -- ценность брендов -- цінність брендів -- бренды аптечных сетей -- бренди аптечних мереж Анотація: Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\ |