Шабельник, Тетяна (кандидат економічних наук).
    Аналіз впливу особливостей фармацевтичних товарів на бізнес-процеси маркетингово-орієнтованого управління / Т. Шабельник // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 61-62 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.495
Рубрики: Економіка
   Економіка охорони здоров'я

   Экономика

   Экономика здравоохранения

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
фармацевтичні товари -- фармацевтичні підприємства -- фармацевтичний ринок -- товари масового споживання -- споживачі фармацевтичних товарів -- фармацевтические товары -- фармацевтические предприятия -- фармацевтический рынок -- товары массового потребления -- потребители фармацевтических товаров
Анотація: Досліджено та систематизовано особливості фармацевтичних товарів, що відрізняють їх від товарів масового споживання. Розроблено класифікацію фармацевтичних товарів за ознакою їх впливу на маркетингово-орієнтовані бізнес-процеси фармацевтичного підприємства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 136-146 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.495(255РОС)в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика здравоохранения

   Економіка охорони здоров'я

   Россия
    Росія

    Дальний Восток

    Далекий Схід

Кл.слова (ненормовані):
исследовательский инструментарий -- дослідницький інструментарій -- лекарственные средства -- лікарські засоби -- маркетингово-ориентированное управление -- маркетингово-орієнтоване управління -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- медицинские препараты -- медичні препарати -- позиционирование брендов -- позиціювання брендів -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- розничные аптечные сети -- роздрібні аптечні мережі -- торговая реализация -- торговельна реалізація -- фармацевтические товары -- фармацевтичні товари -- ценность брендов -- цінність брендів -- бренды аптечных сетей -- бренди аптечних мереж
Анотація: Предложена методика определения разрывов в позиционировании бренда розничной аптечной сети и его восприятии потребителями. Разработаны алгоритм и инструментарий проведения исследований, предложены показатели для расчёта ценности бренда розничной аптечной сети. Приведены результаты апробации предложенной методики на примере крупных розничных аптечных сетей Дальнего Востока России.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия); Аптека,ру, розничная аптечная сеть РФ \о ней\