Зорочкіна, Тетяна (аспірант кафедри загальної педагогіки і психології Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького). Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Библиогр. в конце ст. - рис., табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- підготовка творчого вчителя -- подготовка творческого учителя -- обдаровані діти -- одаренные дети -- методичні засади підготовки -- методические основы подготовки -- моделі підготовки вчителів -- модеои подготовки учителей -- мотиваційний компонент -- мотивационный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- процесуальний компонент -- процессуальный компонент -- креативно-діяльнісний компонент -- креативно-деятельный компонент -- рефлексівна діяльність -- рефлексивная деятельность Анотація: Розглядається концепція підготовкм майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Прокоф'єва, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки та психології РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"). Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- майбутні учителі -- будущие учителя -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- концепції підготовки майбутнії вчителів -- компетенции подготовки учителей -- компоненти концепцій -- компоненты концепций -- концептуальні положення -- концептуальные положения -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтегративний підхід -- интегративный подход -- синергетичний підхід -- синергетический подход -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- технологіний підхід -- технологический подход -- принципи організації навчально-виховного процесу -- принципы организации учебно-воспитательного процесса -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Навчання педагогічних працівників щодо ефективного проведення "Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності"> // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 5. - С. 14-15 : фотогр. - (Вдосконалення педагогічної майстерності)
Безопасность жизнедеятельности Загальноосвітні навчальні заклади Общеобразовательные учебные заведения Україна Одеська область Украина Одесская область Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- початкові класи -- начальные классы -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- тижні знань -- недели знаний -- семінари -- семинары -- тренінги -- тренинги -- правила безпечної поведінки дітей -- правила безопасного поведения детей -- насильства по відношенню до дітей -- насилия по отношению к детям -- здійснення протиправних дій -- осуществление противоправных действий -- загрози терористичних актів -- угрозы террористических актов -- регионы Украины -- регіони України Анотація: Розкрито тематику навчання педагогічних працівників початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області з основ безпеки життєдіяльності дітей. Дод.точки доступу: Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Одеської області \о нем\; Попередження насильства та терористичних проявів по відношенню до дітей молодшого шкільного віку, семінар \о нем\; Психолого-методологічні підходи до попередження насильства по відношенню до дітей, тренінг \о произв.\; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка). Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі. |
Полякова, Олена (викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка). Реалізація компетентісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 69-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): оцінювальна діяльність -- оценочная деятельность -- оцінювальна компетентність -- оценочная компетентность -- форми та методи оцінювання -- формы и методы оценки -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- педагогічна оцінка -- педагогическая оценка -- оціночні судження -- оценочные суждения -- метод портфоліо -- метод портфолио -- рейтингова система оцінювання -- рейтинговая система оценивания -- тести навчальних досягнень -- тесты учебных достижений Анотація: Розглядається розвиток оцінювальної діяльності вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу. Аналізуються можливості використання в процесі навчання таких форм оцінювання навчальних досягнень школярів, як вербальне оцінювання, портфоліо, рейтингова система. |
Сінельнікова, Наталія (аспірантка Інституту вищої освіти НАПН України). Формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи (ІІ половина ХХ ст.) / Наталія Сінельнікова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 108-112. - Бібліогр.: 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Педагогическое образование, 20 ст. 2-я пол. Педагогічна освіта, 20 ст. 2-а пол. УРСР УССР Кл.слова (ненормовані): вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- історія освіти -- история образования -- педагогічна культура -- педагогическая культура -- педагогічний такт -- педагогический такт -- педагогічна техніка -- педагогическая техника -- учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогические образование Анотація: Розглянуто проблему формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів в історичному контексті та подано періоди її формування в УРСР (друга половина ХХ ст.). |
Кузьмич, Оксана (доцент кафедри слов'янської філології та загального мовознавства; кандидат педагогічних наук). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів [Текст] / О. Кузьмич> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): учителі початкових класів -- учителя начальных классов -- мовленєвий етикет -- языковый этикет -- молодші школярі -- младшие школьники -- професійна підготовка педагогів -- профессиональная подготовка педагогов -- виховання мовленєвого етикету -- воспитание языкового этикета -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы Анотація: Досліджено актуальну й недостатньо розроблену педагогічною наукою та освітньою практикою проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету в молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти). Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська> // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України". Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf Дод.точки доступу: Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\ |
Довга, Тетяна (кандидат педагогічних наук; професор; професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти). Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 3/4. - С. 20-25. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Соціологія Педагогічна соціологія Социология Педагогическая социология Кл.слова (ненормовані): імідж-портрет -- имидж-портрет -- професійні риси -- профессиональные черты -- особистісно-професійний імідж -- личностно-профессиональный имидж -- соціальні очікування -- социальные ожидания -- майбутні учителя -- будущие учителя -- професійна підготовка вчителя -- профессиональная подготовка учителя -- професійні вимоги -- профессиональные требования -- психологічний портрет -- психологический портрет -- соціальний портрет -- социальный портрет -- професіограма вчителя -- профессиограма учителя -- я-концепція -- я-концепция -- соціальні очикування -- социальные ожидания -- експектакції -- экспектакции -- учителя начальных классов -- вчителі початкової школи Анотація: Присвячено проблемі професійної підготовки вчителя. Розкрито зміст поняття "імідж-портрет". Окреслено роль професійних вимог та соціальних очікувань у створенні узагальненого імідж-портрета майбутнього вчителя початкової школи. |