Степашко, Володимир. Педагогічна технологія управління самостійно-пізнавальною діяльністю студентів вищих навчальних закладів економічного профілю / В Степашко> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 24 - 32 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Наукова робота студентів Научная работа студентов Черкаськ Черкаск Кл.слова (ненормовані): європейські стандарти -- інтегрована система -- самостійно-дослідницька діяльність -- саморегуляція пізнання -- теоретико-методологічні аспекти -- мотивоційна функція управління -- раціональне планування -- навчально-наукова діяльність -- колективна форма навчання -- навчальні ситуації -- планові заняття -- розвиток критичного мислення -- управлінська діяльність -- навчально-науковий проект -- індивідуальні консультації -- модель -- рівні діяльності студента -- европейские сттандарты -- интегрированная система -- саморегуляция познания -- рациональное планирование -- коллективная форма обучения -- учебные ситуации -- плановые занятия -- развитие критического мышления -- уровень деятельности студента -- комплексно-индивидуальное планирование -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- економічні навчальні заклади -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- экономические учебные заведения Анотація: Науково-дослідницька діяльність студентів - головний чинник підготовки висококваліфікованих кадрів створення у ВНЗ належних організаційно-педагогічних умов для ефективного управління самостійно-пізнавальною діяльностю студентів. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Черкаський інститут банківської справи, вищий навчальний заклад \о нем\ |
Кушнір, В. А. (професор кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка; доктор педагогічних наук). Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 7-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Образование. Педагогика Освіта. Педагогіка Теория и методика обучения Теорія і методика навчання Кл.слова (ненормовані): навчальні ситуації -- структура навчальної ситуації -- рівні навчальної ситуації -- інноваційне навчання -- особливості інноваційного навчання -- методи навчання -- навчальний процес -- учебные ситуации -- структура учебной ситуации -- уровни учебной ситуации -- инновационное обучение -- особенности инновационного обучения -- методы обучения -- учебный процесс Анотація: Розглядається структура навчальної ситуації з позиції структури діяльності, створюються різні моделі рівнів невизначеності навчальної ситуації, досліджуються умови її розв'язування як складової інноваційних підходів до навчального процесу. |
Скуратівський, Леонід Віталійович. Світоглядні засади навчання словесності / Л. В. Скуратівський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 55-59. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- воспитание личности -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мировозренческие основы образования -- світоглядні засади навчання -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учебные ситуации -- учбові ситуації -- навчання словесності -- обучение словесности Анотація: Висвітлено основні теоретичні засади методики викладання літератури. Стаття була надрукована в першому числі часопису "Українська мова і література в школі" у 1998 році. |
Бондаренко, Юрій (професор Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя). Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього текста в школі -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навчальні ситуації -- педагогические ситуации -- педагогічні ситуації -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- учебные ситуации Анотація: Автор досліджує феномен навчальної ситуації, який виникає в результаті взаємодії загальнодидактичних та методико-літературних підходів до організації уроку української літератури. Окреслено типологічні та видові аспекти цієї проблеми. |