Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики: Політика
   Политика

   Державне управління

   Государственное управление

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы -- адаптаційні процеси -- государственное управление -- державне управління -- маркетинг государственного управления -- маркетинг державного управління -- индивидуальные интересы -- індивідуальні інтереси -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- общественные потребности -- суспільні потреби -- потреби споживачів -- потребительские потребности -- організаційні процеси -- потребности граждан -- потреби громадян -- социальные группы -- соціальні групи -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\




    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- матричные структуры -- матричні структури -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг -- органы государственной власти -- органи державної влади -- публичный маркетинг -- публічний маркетинг -- терминология -- термінологія -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система маркетингу послуг у механізмах державного управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)