С 13 Савченко, Юлія (провідний спеціалист по з’язкам з громадськістю). Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [] / Ю. Савченко> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 17-18 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): социальные сети -- інструменти управління -- управління репутацією -- инструменты управления -- управление репутацией -- інтернет -- интернет -- реклама -- соціальні мережі Анотація: Розглянуто умови, за якими соціальні мережі можна використовувати як інструмент управління репутаціею. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |