339.138
С 13


    Савченко, Юлія (провідний спеціалист по з’язкам з громадськістю).
    Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [] / Ю. Савченко // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 17-18 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
социальные сети -- інструменти управління -- управління репутацією -- инструменты управления -- управление репутацией -- інтернет -- интернет -- реклама -- соціальні мережі
Анотація: Розглянуто умови, за якими соціальні мережі можна використовувати як інструмент управління репутаціею.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)