Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук; доцент).
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [] / О. Зозульов, О. Підмогільна // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 41-48 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мережева економіка -- сетевая экономика -- інтегровані корпоративні маркетингові стратегії -- унітарні маркетингові стратегії -- міжорганізаційні утворення -- межорганизационные образования -- кооперація -- кооперация -- принципи формування маркетингових стратегій -- принцип формирования маркетинговых стратегий -- принцип системності -- принцип системности -- принцип об'єктивності -- принцип объективности -- принцип партнерства -- принцип партнерства -- принцип узгодженості -- принцип согласованности -- принцип інтерактивності -- принцип интерактивности
Анотація: Присвячено обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПИ"

Дод.точки доступу:
Підмогільна, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)