Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- уміння вчитися -- умение учиться -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- диференціація учнів -- дифференциация учеников -- компетентність -- компетентность -- категорії ключових компетентностей -- категории ключевых компетентностей
Анотація: Розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, віисвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освіченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння учитися.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\




    Мотичак, Микола (викладач історії та суспільних дисциплін; спеціаліст вищої категорії; Львівський коледж будівництва, архітетури та дизайну).
    Формування навчально-пізнавальної компетентності на заняттях історії [Текст] / М. Мотичак // Історія в школі. - 2015. - № 3-4. - С. 32-41. - Бібліогр.: с. 41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

    Київська Русь

    Киевская Русь

    Галицько-Волинське князівство

    Галицко-Волынское княжество

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- пізнавальна компетентність -- познавательная компетентность -- формування пізнавальної компетентності -- формирование познавательной компетентности -- розробки уроків -- разработки уроков -- загальнонаукова компетентність -- общенаучная компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- громадянська компетентність -- гражданская компетентность -- уміння вчитися -- умение учиться -- навчально-пізнавальна компетентність -- учебно-познавательная компетентность -- утворення Київської Русі -- образование Киевской Руси -- хрещення Русі -- крещение Руси -- історія України -- история Украины
Анотація: Викладання історії України як обов'язкова частина формування навчально-пізнавальної компетенції школярів, проілюстрована розробками уроків з тем: "Утворення Київської Русі", та "Галицько-Волинське князівство".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Історія_в_шк_2015_3-4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Олег (древне-русский князь ; ?-912) \о нем\; Володимир, Великий (князь) \про нього\; Данило, Романович (князь Галицький) \о нем\; Повість минулих літ; літопис \о произв.\; Галицько-Волинський літопис \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)




    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; доцент).
    Стандартизація змісту освіти в аспекті розвитку мовної особистості (філософсько-методологічний аспект) / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 34-39. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовна освіта -- мовна особистість -- содержание образования -- стандартизация образования -- стандартизація освіти -- украинский язык -- українська мова -- языковая личность -- языковое образование -- філософсько-методологічні тенденції -- философско-методологические тенденции -- стандартизація мовної освіти -- стандартизация языкового образования -- мовна свідомість -- языковое мировозрение -- уміння вчитися -- умение учиться -- комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность
Анотація: Розглянуто питання філософського підгрунтя сучасної мовної шкільної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_1\7.pdf