Савченко, Ірина (доцент Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Способи реалізації функціонально-стилістичного принципу української пунктуації / Ірина Савченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 30-32. - Література : С.32 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
индивидуально-авторская пунктуация -- індивідуально-авторська пунктуація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- принципи пунктуації -- принципы пунктуации -- украинская пунктуация -- українська пунктуація -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті вивчається суть і способи реалізації функціонально-стилістичного принципу української пунктуації, згідно з яким, на думку автора, у художніх текстах уживаються індивідуально-авторські розділові знаки.





    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу навчання української мови і літератури).
    Роль і місце цінностей у навчанні української мови в школі (на матеріалі синтаксису й пунктуації у 8-9 класах) [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 2-6. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання пунктуації -- навчання синтаксису -- обучение пунктуации -- обучение синтаксису -- украинская пунктуация -- українська пунктуація -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова -- ценностный подход в образовании -- ціннісний підхід в навчанні -- 8 класс -- 9 класс -- ієрархія цінностей -- иерархия ценностей -- ціннісні орієнтації -- ценностные ориентации -- особисто орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- мотивація особистості -- мотивация личности
Анотація: Автор розглядає суть, значення і місце цінностей в навчально-виховному процесі, обгрунтовує важливість цінісного аспекту кожного уроку української мови.