Резнікова, Вікторія (кандидат юридичних наук; доцент кафедри трудового, земельного та господарського права Хмельницького універсітету управління та права ). Туристичний продукт: товар чи послуга / В. Резнікова> // Підприємництво, господарство, право. - 2010. - № 10. - С. 64-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Право Цивільне право Гражданское право Кл.слова (ненормовані): туризм -- туристична індустрія -- туристическая индусрия -- туристичний продукт -- туристический продукт -- туристична послуга -- туристическая услуга -- організатори туризму -- организаторы туризма -- посередницька діяльність -- посредническая деятельность -- турпродукт -- сутність турпродукту -- сущность турпродукта Анотація: Присвячена аналізу змісту понять " туристична послуга", " туристичний продукт", "тур", на просування та реалізацію на ринку яких спрямована посередницька діяльність організаторі туризму. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Горб, К. М. (кандидат географічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД). Маркетинг дестинацій у контексті споживання туристичного продукту / К. М. Горб> // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 95-99 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): турпродукт-дестинація -- етапи споживання -- маркетингова політика -- туристичний продукт -- придбання продукту -- маркетингова діяльність -- економіка туризму -- туристичні послуги -- турпродукт-дестинации -- этапы потребления -- маркетинговая политика -- туристический продукт -- приобретение продукта -- маркетинговая деятельность -- экономика туризма -- туристические услуги Анотація: Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обгрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних етапах даного процесу. Утримувачі документа: Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000 |