Гордієнко, Т. (кандидат технічних наук; начальник відділу НДІ стандартизації).
    Нормативне забезпечення туристичних і супутніх послуг в Україні / Т. Гордієнко // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 30ц
Рубрики: Техника
   Стандартизация. Контроль качества

   Техніка

   Стандартизація. Контроль якості

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
стандартизація -- стандартизация -- туристичні послуги -- туристические услуги -- природно-ресурсний потенціал -- природно-ресурсный потенциал -- історико-культурний потенціал -- историко-культурный потенциал -- туристично-рекреаційний потенціал -- туристско-рекреационный потенциал
Анотація: Розглянуто актуальні питання нормативного забезпечення в Україні туристичних і супутніх послуг з урахуванням наявного природно-ресурсного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу.





    Пащук, Л.
    Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 37-44 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- аналіз концепцій -- анализ концепций
Анотація: Запропонован аналіз сучасних концепцій маркетингу послуг.


Дод.точки доступу:
Голобородько, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




   
    Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения
Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)