Гордієнко, Т. (кандидат технічних наук; начальник відділу НДІ стандартизації). Нормативне забезпечення туристичних і супутніх послуг в Україні / Т. Гордієнко> // Стандартизація. Сертифікація. Якість : науково-технічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Техника Стандартизация. Контроль качества Техніка Стандартизація. Контроль якості Україна Украина Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- стандартизация -- туристичні послуги -- туристические услуги -- природно-ресурсний потенціал -- природно-ресурсный потенциал -- історико-культурний потенціал -- историко-культурный потенциал -- туристично-рекреаційний потенціал -- туристско-рекреационный потенциал Анотація: Розглянуто актуальні питання нормативного забезпечення в Україні туристичних і супутніх послуг з урахуванням наявного природно-ресурсного, історико-культурного та туристично-рекреаційного потенціалу. |
Пащук, Л. Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. Пащук, І. Голобородько> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 37-44 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- аналіз концепцій -- анализ концепций Анотація: Запропонован аналіз сучасних концепцій маркетингу послуг. Дод.точки доступу: Голобородько, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Маркетингова політика управління продажем туристичних послуг [] / Л. Попова> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 23-32 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова політика -- маркетинговая политика -- продажі туристичних послуг -- продажи туристических услуг -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения Анотація: Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Попова, Людмила (кандидат економічних наук); Прядко, Ольга (старший викладач); Мітяєва, Мілана (магістр); Данніков, Олег (кандидат економічних наук; докторант) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |