Манорик, Любов (методист кафедри методики позакласної і позашкільної роботи НЕНЦ; заслужений учитель України). Всеукраїнський табір праці і відпочинку "Юний натураліст": історія і сьогодення / Л. Манорик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 10. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Україна Украина Кл.слова (ненормовані): еколого-натуралістичне виховання -- эколого-натуралистическое воспитание -- позашкільні навчальні заклади -- внешколные учебные заведения -- табори праці і відпочинку -- лагеря труда и отдыха -- історії таборів -- истории лагерей -- трудове навчання -- трудовое обучение -- трудове виховання -- трудовое воспитание Анотація: Історія та основні напрями діяльності Всеукраїнського табору праці і відпочинку "Юний натураліст" Дод.точки доступу: Юний натураліст, всеукраїнський табір праці і відпочинку \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Пінчук, Микола (методист Національного еколого-натуралістичниго центру учнівської молоді). Організація навчально-дослідницької та підприємницької діяльності учнівської молоді в загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладах / М. Пінчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 38-41. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): учнівська молодь -- ученическая молодежь -- учнівські виробничі бригади -- ученические производственные бригады -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- навчально-дослідницька діяльність -- учебно-исследовательская деятельность -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- учнівські аграрні об'єднання -- ученические аграрные объединения -- трудові аграрні об'єднання -- трудовые аграрные объединения -- дослідницька робота -- исследовательская работа Анотація: Розглядається діяльність учнівських трудових аграрних об'єднань. Аналізується досвід роботи кращих учнівських колективів з різних областей України, зміст та напрями їхньої діяльності. Наголошується, що практики створення таких об'єднань є позитивною, оскільки сприяє самовизначенню та соціальній адаптації школярів, формуванню в них ділових якостей, практичних навичок, необхідних для здійснення майбутньої професійної діяльності. Дод.точки доступу: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\; Национальный эколого-натуралистический центр МОН Украины \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Федун, Галина (методист Тернопільського еколого-натуралістичного центру учнівської молоді). Трудове виховання в позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю / Г. Федун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 73-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- трудовое обцчение -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные учреждения -- еколого-натуралістичні центри -- эколого-натуралистические центры -- екологічне виховання -- экологическое воспитание -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- дослідницька діяльність -- исследовательская деятельность -- методи досліджень -- методы исследований -- органічне землеробство -- органическое земледелие -- тематика досліджень -- тематика исследований Анотація: Розглядається досвід дослідницької діяльності учнів на навчально-дослідних земельних ділянках Тернопільського ОЕНЦ та на природних об'єктах, що сприяє розвитку трудових навичок у дітей і має важдиве значення з погляду професійної орієнтації молоді. Аналізуються такі напрями роботи еколого-натуралістичних центрів, як вирощування рослин на почергово змінюваних смугах та впровадження органічного землеробства, а також співпраця з підприємствами лісового господарства. Дод.точки доступу: Тернопільський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ). Законодавча і нормативно-правова база виробничого навчання в школах Української РСР : 50-80-ті роки ХХ ст. / М. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа, 20 ст. 50-60-і рр. Образование. Педагогика Общеобразовательная школа, 20 ст. 50-60-е гг. Україна Украина УРСР УССР Кл.слова (ненормовані): виробниче навчання -- производственное обучение -- середні школи -- средние школы -- навчально-виробничі комбінати -- учебно-производственные комбинаты -- навчально-виробничі майстерні -- учебно-производственные мастерские -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- трудове навчання -- трудовое обучение -- навчально-виховні заклади -- учебно-воспитательные учреждения -- школи-інтернати -- школы-интернаты -- масова професійна підготовка учнів -- массовая профессиональная подготовка учеников -- нормативно-правове регулювання Анотація: Розкриваються законодавчі і нормативно-правові засади виробничого навчання в школах Української РСР у 50-80-ті роки ХХ ст. Висвітлюються мета, зміст, форми виробничого навчання. Зроблено висновок про їхню актуальність на сучасному етапі запровадження профільного навчання у старших класах загальноосвітньої школи. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Про зміцнення зв'язку школи з життям і про далший розвиток системи народної освіти в Української РСР, закон \о произв.\; Положення про виробниче навчання учнів середніх загальноосвітніх трудових політехнічних шкіл з виробничим навчанням Української РСР \о произв.\ |
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 35-41. - Література : С. 40-41 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання школярів -- воспитание школьников -- технико-технологическая культура -- техніко-технологічна культура -- технологическая деятельность -- технологічна діяльність -- трудова підготовка -- трудовая подготовка -- трудове навчання -- трудовое воспитание -- трудовое обучение -- школярі -- школьники Анотація: Розкрито можливості навчального предмета «Трудове навчання» для формування в учнівської молоді техніко-технологічної культури - складової загальної культури сучасної особистості. Показано сутність проектного підходу як основи реалізації Державного ста ндарту освітньої галузі «Технологія». Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\5.pdf Дод.точки доступу: Юрженко, В. В. |
Гончаренко, Алла (кандидат педагогічних наук; доцент). Стежина до дитини : альтернативна програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку / А. Гончаренко, Н. Дятленко> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 3. - С. 12-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Дошкільна педагогіка Образование. Педагогика Дошкольная педагогика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вальдорфська педагогіка -- емоції педагога -- орієнтири для вихователя -- безпосередня діяльність -- ритм життя -- режим життя -- рухова активність -- евритмія -- трудове виховання -- індивідуалізація -- вальфдорская педагогика -- эмоции педагога -- ориентиры для воспитателя -- непосредственная деятельность -- ритм жизни -- эвритмия -- трудовое воспитание -- индивидуализация Анотація: Дошкільний простір час від часу поповнюється новими виданнями, які дають можливість творчому педагогові обрати свою стежину до кожної дитини. Сьогодні чинними є кілька освітніх програм, одна з них - комплексна альтернативна освітня програма підтримки розвитку дитини дошкільного віку "Стежина". В її основі - принципи вальдорфської педагогіки, адаптовані до вимог сучасного українського суспільства. Про особливі переваги програми розповідають її автори. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_3\5.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Дятленко, Наталія (кандидат психологічних наук; доцент); Штайнер, Рудольф (німецький педагог; філософ ; 1861-1925) \про нього\; Стежина, освітня програма \о произв.\ |
Бех, Іван (доктор псхологічних наук; академік; дійсний член НАПН України; директор). Зростити моральну особистість - головна турбота / І. Бех> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Психологія особистості Психология личности Кл.слова (ненормовані): психологія дитини -- моральне виховання -- трудове виховання -- емоції -- емоційний розвиток -- самоствердження -- самореалізація -- психология ребенка -- моральное воспитание -- трудовое воспитание -- эмоции -- эмоциональное развитие -- самоутверждение -- самореализация Анотація: Розмова про чинники, що впливають на розвиток дитини, закономірності, які маємо враховувати. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_4\3.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ |
Кривчик, Г. Г. Возрождение традиций трудового воспитания сельской молодежи–залог эффективности современной аграрной сферы [Текст] / Г. Г. Кривчик, Г. П. Евсеева> // Проблемы качества образования в современном обществе : сборник статей IХ Международной научно-практической конференции. - 2013. - НЕТ В БИБЛИОТЕКЕ
Сільське господарство Кл.слова (ненормовані): сельское хозяйство -- сільське господарство -- трудовое воспитание -- трудове виховання -- сельская молодежь -- сільська молодь -- аграрии -- аграрії -- труды ДИИТа -- праці ДІІТу -- КУ Дод.точки доступу: Евсеева, Г. П. |
Антипін, Євген (аспірант; старший викладач кафедри педагогіки та психології). Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 61-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): наступність трудового виховання -- преемственность трудового воспитания -- трудове виховання -- трудовое воспитание -- діти дошкільного віку -- дети дошкольного возраста -- діти молодшого шкільного віку -- дети младшего школьного возраста -- дитячі садки -- детские сады -- початкові школи -- начальные школы -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- педагогічні ідеї -- педагогические идеи -- теоретико-практична спадщина -- теоретико-практическое наследие -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- українська педагогічна думка -- украинская педагогическая мысль Анотація: Висвітлено ідеї наступності в трудовому вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку на матеріалах теоретико-практичної спадщини Софії Русової. Проаналізовано ідеї змістового та організаційного забезпечення наступності в поглядах видатного педагога. Результати історико-педагогічного дослідження засвідчують актуальність та перспективність ідей педагога щодо трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку для розвитку сучасної системи освіти в Україні. Дод.точки доступу: Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\ |
Яценко, Світлана (завідувач). Маленькі кулінари в дитсадку і вдома / С. Яценко, А. Якубович, О. Потапова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 18-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): трудове виховання -- старші дошкільнята -- життєва компетентність -- робота з батьками -- заняття з кулінарії -- фізичний розвиток -- розвиток мовлення -- розвиток математичних здібностей -- соціальні навички -- емоційний розвиток -- конкурси -- змагання -- трудовое воспитание -- старшие дошколдьники -- жизненная компетентность -- работа с родителями -- занятия по кулинарии -- физическое развитие -- развите речи -- развитие математических способностей -- социальные навычки -- эмоциональное развитие -- конкурсы -- соревнования -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- досвід кулінарної діяльності -- опыт кулинарной деятельности Анотація: Вкрай важливо, аби педагоги й батьки вихованців почувалися єдиною командою, що робить спільну справу. Таким об'єднавчим чинником для дітей, вихователів та батьків одного з київських дитсадків стали заняття з кулінарії. Розглянуто досвід такої кулінарної діяльності. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\7.pdf Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Якубович, Алла (вихователь-методист); Потапова, Олена (вихователь); Майстер-шеф, заняття для старших дошкільнят \о них\; Харчуємося правильно, конкурс \о нем\Приготування страви, конкурс \о нем\; Кмітливий кухар, конкурс \о нем\; Презентація страв, конкурс \о нем\; Прибиральний, конкурс \о нем\ |
Павлюченко, Тетяна (вихователь-методист). Як мотивувати дітей до пізнання природи. З досвіду роботи [Текст] / Т. Павлюченко, Я. Хомутова> // Дошкільне виховання. - 2018. - N 4. - С. 8-12 : фот.цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Дошкольная педагогика Кл.слова (ненормовані): розвивальне середовище -- дослідницька діяльність -- інтегровані заняття -- екскурсії -- прогулянки -- заняття з екології -- екологічне виховання -- дидактичні ігри -- трудова діяльність -- трудове виховання -- висаджування живців -- развивающая среда -- исследовательская деятельность -- интегрованные занятия -- экскурсии -- прогулки -- занятия по экологии -- экологическое воспитание -- дидактические игры -- трудовая деятельность -- трудовое воспитание -- высаживание ростков Анотація: Аби задовольнити інтереси вихованців і спонукати їх до самостійного освоєння світу, педагоги дитсадка створили особливий розвивальний простір, у якому пізнання природи спирається на спостереження та практичну діяльність. Утримувачі документа: НБ МДУ Дод.точки доступу: Хомутова, Яна (вихователь); Назви частини квітки, дидактична гра \о произв.\Що потрібно рослині для росту?, дидактична гра \о произв.\; Впізнай квітку, дидактична гра \о произв.\; Що для чого потрібно, дидактична гра \о произв.\ |