Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна). Методичні засади формування транспортної стратегії підприємства як важливий інструмент забезпечення товароруху від виробника до кінцевого споживача / С. В. Ткачук> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 4. - С. 94-100 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Логистика Логістика Кл.слова (ненормовані): внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешние перевозчики -- зовнішні перевізники -- ВЭД -- ЗЕД -- интермодальные перевозки -- інтермодальні перевезення -- товародвижение -- товарорух -- транспортно-экспедиционные услуги -- транспортно-експедиційні послуги -- транспортные стратегии предприятий -- транспортні стратегії підприємств Анотація: Запропоновано методичні засади формування транспортної стратегії для підприємств-суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Визначені складові транспортної стратегії; проаналізовані фактори впливу на вибір виду транспорту та способу транспортування. Подано алгоритм формування транспортної стратегії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |