Півняк, Г. (ректор Національного гірничого університету; академік НАН України; двічі лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки; доктор технічних наук; професор). Національний гірничий університет: відповідність часу / Г. Півняк> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 3-14
Рубрики: Образование Педагогика Высшее профессиональное образование Освіта Педагогіка Вища професійна освіта, 1899-2009 рр. Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- вища освіта -- університети -- технічні університети -- історія навчання студентів -- національні університети -- гірничі угіверситети -- викладачі університету -- професорсько-викладацький склад -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- технические университеты -- история университетов -- национальные университеты -- горные университеты -- преподаватели университета -- профессорско-преподавательский состав -- высшее образование -- обучение студентов Анотація: Ректор Національного гірничого університету розповідає про славну історію свого ВНЗ, його сучасні досягнення та плани на майбутнє. Дод.точки доступу: Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Бешта, О. (Проректор з наукової роботи Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор). Науково-дослідна діяльність національного гірничого університету / О. Бешта> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 15-22
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта, 1899-2009 рр. Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вищі навчальні заклади -- університети -- технічні університети -- національні університети -- гірничі університети -- наукова діяльність -- освіта -- навчально-науково-виробничі комплекси -- ННВК -- научно-исследовательская деятельность -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- университеты -- технические университеты -- национальные университеты -- горные университеты -- научная деятельность -- образование -- учебно-научно-производственные комплексы Анотація: Висвітлюється спрямованість діяльності університету на забезпечення інноваційного розвитку України шляхом впровадження технологій ефективного використання природних ресурсів країни. Дод.точки доступу: Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Ігнатьєва, С. (директор Центру культури української мови імені Олеся Гончара Національного гірничого університету). Центр культури української мови імені Олеся Гончара / С. Ігнатьєва> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 83-85
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Дніпропетровськ Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освіта -- технічні університети -- гуманітарна освіта -- національна культура -- культурні центри -- высшее образование -- образование -- технические университеты -- гуманитарное образование -- национальная культура Анотація: Підкреслюється, що гуманітарна освіта у Національному гірничому університеті є органічною складовою підготовки майбутніх фахівців, свідчення цьому - діяльність Центру культури української мови імені Олеся Гончара. Дод.точки доступу: Гончар, Олесь (письменник) \о нем\; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний) |
Жорнова, О. (Доцент кафедриполітології та права Запорізького національного технічного університету, доктор педагогічних наук). Новочасні атрибути виробництва та особливості професійної підготовки студентів технічних унірерситетів / О. Жорнова> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 67-75
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Україна Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка -- технічні університети -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- конкурентоспроможність фахівців -- профессиональная подготовка -- технические университеты -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- конкурентоспособность специалистов Анотація: Проаналізовано новочасні атрибути виробництва, через опис сучасних тенденцій у сфері підготовки кадрів узагальнено проблеми професійної освіти, а також відповідно до них виділено особливості професійної підготовки студентів технічних університетів. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний) |
Бондаренко, М. (ректор Харківського національного університету радіоелектроніки; завідувач кафедри програмного забезпечення ЕОМ; член-кореспондент НАН України; академік АНВШ України; президент міжнародної Академії наук прикладної радіоелектроніки; лауреат Державної премії в галузі науки і техніки; заслужений діяч науки і техніки; доктор технічних наук; професор). Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 3-20
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Харків Кл.слова (ненормовані): інтерв'ю -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- університети -- технічні університети -- дистанційне навчання -- післядипломна освіта -- Болонський процес -- кредитно-модульна система -- працевлаштування випускників -- интервью -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- технические университеты -- дистанционное обучение -- последипломное образование Анотація: Ректор Харківського національного університету радіоелектроніки розповідає про напрямки діяльності університету, зорієнтовані на забезпечення підготовки фахівців згідно з європейськими стандартами якості освіти. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |
Лєсна, Н. (проректор з науково-педагогічної роботи Харківського національного університету радіоелектроніки; професор кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук). Партнерська співпраця ХНУРЕ з роботодавцями як запорука успішного професійного старту його випускників / Н. Лєсна, Т. Шатовська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 21-27
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Харків Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- університети -- технічні університети -- працевлаштування студентів -- професійні компетенції -- опитування студентів -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- университеты -- технические университеты -- трудоустройство студентов -- профессиональные компетенции -- опрос студентов Анотація: Стаття присвячена аналізу проблем працевлаштування випускників та основним напрямам діяльності Харківського національного університету радіоелектроніки, спрямованої на налагодження ефективної співпраці з підприємствами-роботодавцями і розвиток професійної кар'єри студентів. Дод.точки доступу: Шатовська, Т. (координатор Інформаційно-аналітичного центру "Кар'єра"; доцент кафедри програмного забезпечення ЕОМ; кандидат технічних наук; доцент); Харківський національний університет радіоелектроніки \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |
Похолков, Ю. (ректор Томського політехнічного університету; доктор технічних наук; професор). Рейтинг вищих навчальних закладів у Росії / Ю. Похолков, О. Чучалін, Б. Агранович> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 79-91 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Росія Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- вища освіта -- рейтинги ВНЗ -- ранжування -- інженерно-технічні ВНЗ -- освітні програми -- технічні університети -- журнали -- рейтинг журналів -- культурна спадщина -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- образовательные программы -- технические университеты -- рейтинг журналов -- культурное наследие Анотація: Розглядаються моделі рейтингів вищих навчальних закладів, які застосовуються в Російській Федерації для оцінки слабких і сильних сторін вищої освіти, відповідно до національних, індивідуальних, загальнонаціональних і державних потреб. Дод.точки доступу: Чучалін, О. (проректор Томського політехнічного університету; доктор технічних наук; професор); Агранович, Б. (директор інформаційно-аналітичного центру Томського політехнічного університету; доцент); Кар'єра, журнал \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліографія : С.55-56 : 21 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): бакалаврат -- вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- вища технічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- высшее техническое образование -- высшее экологическое образование -- екологічна освіта -- образование Украины -- освіта України -- підготовка бакалаврів -- підготовка екологів -- подготовка бакалавров -- подготовка экологов -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технические университеты -- техническое образование -- технічна освіта -- технічні університети -- университеты Украины -- університети України -- химическая подготовка -- хімічна підготовка -- экологическое образование Анотація: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготоки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Встановлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а собливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів. |
Ігнатюк, О. А. Формування компетентності з проектування методик навчання у магістрантів інженерно-технічного профілю / О. А. Ігнатюк> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Дидактическое проектирование Дидактичне проектування Педагогические технологии Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): вища школа -- магістранти -- методики навчання -- педагогічні технології -- професійно-педагогічна діяльність -- викладачі -- высшая школа -- технічні університети -- технические университеты -- магистранты -- методики обучения -- педагогические технологии -- профессионально-педагогическая деятельность -- преподаватели технических университетов -- викладачи технічних університетів Анотація: Розглядаються проблеми підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи, питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства. |
Козлакова, Г. Організація комп'ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура> // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр. в кінці ст.
ИНОСТРАННЫЕ ЯЗЫКИ Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- комп'ютерне навчання -- технічні університети -- иностранные языки -- компьютерное обучение -- технические университеты Дод.точки доступу: Сура, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Шабанова, Юлія (завідувач кафедри філософії Національного гірничого університету; директор Міжнародного центру інженерної педагогіки; доктор філософських наук; професор). Інженерна педагогіка в Національному гірничому університеті: світовий виклик сучасній вищій освіті / Ю. Шабанова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 10. - С. 117-120. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Дніпропетровськ Днепропетровск Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- высште учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- технічні університети -- технические университеты -- вища освіта -- высшее образование -- інженерна педагогіка -- инженерная педагогика -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- педагогічні кадри -- педагогические кадры Анотація: Про роботу Центру інженерної педагогіки НГУ. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_10\ст.13.pdf Дод.точки доступу: Центр інженерної педагогіки НГУ \о нем\; Національний гірничий університет \о нем\ |
Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного транспортного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ). Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів / В. Ципко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 12. - С. 72-80. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- учбові предмети -- учебные предметы -- вища технічна освіта -- высшее техническое образование -- суспільствознавчі дисципліни -- обществоведческие дисциплины -- технічні університети -- технические дисциплины -- методика викладання суспільствознавчих дисциплін -- методика преподавания обществоведческих дисциплин -- моделі навчання -- модели обучения -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- лекції -- лекции -- семінари -- семинары -- гра -- игры -- прес-конференції -- пресс-конференции -- практичні заняття -- практические занятия -- лабораторні заняття -- лабораторные занятия Анотація: Підкреслюється необхідність упровадження оновлених технологій у процес викладання суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів, враховуючи їх сучасний аксіологічний зміст. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_12\ст.6.pdf Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Полтавська, О. М. Кейс-метод як інтерактивна форма організації навчальної діяльності студентів технічних університетів / О. М. Полтавська> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Інститут духовного розвитку людини; гол. ред. Г. П. Шевченко. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010. - Вип. 5 (40). - С. 158-168
Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- технічні університети -- технические университеты -- кейс-технології -- кейс-технологии -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса Дод.точки доступу: Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)Інститут духовного розвитку людини Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кікіна, Наталя (викладач кафедри англійської філології). Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 65-71. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования США Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- технічні університети -- технические университеты -- навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- професійне іншомовне спілкування -- профессиональное иноязычное общение -- Болонський процес -- Болонский процесс Анотація: Досліджуються методи навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою. Визначена ефективність їх застосування. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри базових і спеціальних дисциплін). Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- учебный процесс -- старшокласники -- старшеклассники -- фізико-математична підготовка старшокласників -- физико-математическая подготовка старшеклассников -- підготовка до навчання в технічних університетах -- подготовка к обучению в технических университетах -- методологія підготовки -- методология подготовки -- технічні університети -- технические университеты -- методологічні підходи -- методологические подходы -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- особисто орієнтований підхід -- личностно ориентированнный подход -- діяльнісний підхід -- деятельностный подход -- системний підхід -- системный подход Анотація: Представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання в технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
П 78 Пантилеенко, Е. С. Использование моделей на этапе введения времен страдательного залога / Е. С. Пантилеенко> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 327-328
Вища освіта Языкознание Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- граматичні конструкції -- технічні університети -- студенти -- навчання -- праці ДІІТу -- КІМ -- высшее образование -- грамматические конструкции -- технические университеты -- студенты -- обучение -- труды ДИИТа Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук). Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): аспіранти -- підготовка фахівців -- викладацька діяльність -- педагоги вищої школи -- діяльнісний характер навчання -- педагогічні технології -- технічні університети -- контекстне навчання -- аспиранты -- подготовка специалистов -- преподавательская деятельность -- педагоги высшей школы -- деятельностный характер обучения -- педагогические технологии -- технические университеты -- контекстное обучение -- зміст навчання -- содержание обучения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- основи педагогіки вищої школи -- основы педагогики высшей школы -- індивідуалізація процесу навчання -- индивидуализация процесса обучения Анотація: Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи". Утримувачі документа: НБ УИПА Дод.точки доступу: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\ |
С 92 Колесник, Ю. Л. Спецефічні особливості морально-екологічного виховання в технічному університеті / Ю. Л. Колесник> // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 4 (57). - С. 80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Університети Высшее образование Университеты Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- технічні університети -- моральне виховання -- екологічне виховання -- моральні норми -- моральні ідеали -- екологічна свідомість -- высшее образование -- технические университеты -- моральное воспитание -- экологическое воспитание -- моральные нормы -- моральные идеалы -- экологическое сознание Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сняданко, І. І. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології, педагогіки і соціального управління). Вплив організаційної культури студентської групи на рівні психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності / І. І. Сняданко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 11. - С. 12-17 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Галузева психологія Отраслевая психология Кл.слова (ненормовані): організаційна культура -- организационная культура -- студенти -- студенты -- організаційна культура студентських груп -- организационная культура студенческих групп -- психологічна готовність студентів -- психологическая готовность студентов -- технічні університети -- технические университеты -- професійно-управлінська діяльність -- профессионально-управленческая деятельность -- типи організаційної культури студентських груп -- типы организационной культуры студенческих групп Анотація: Представлено результати дослідження впливу різних типів організаційної культури студентської групи на рівень психологічної готовності студентів технічних університетів до майбутньої професійно-управлінської діяльності. Представлено авторську методику "Організаційна культура студентської групи". |