Коваленко, Оксана. Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України / О. Коваленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Нанотехнології Кл.слова (ненормовані): нанотехнології -- нанотехнологии -- історія розвитку нанотехнологій -- история развития технологий -- наукові відкриття -- научные открытия -- технології майбутнього -- технологии будущего -- нанотехнологічні проекти -- нанотехнологические проекты Анотація: Розкривається історія нанотехнологічних відкриттів у науково-дослідних установах України. Показано, що в розвитку цієї галузі досягнутий значний прогрес, а в майбутньому нанотехнології виступатимуть фундаментальним чинником у розвитку науки і суспільства, у зв'язку з чим уже сьогодні необхідно осмислити наслідки такого впливу, виявити механізми взаємодій науки, суспільства і нанотехнологій, що приводять до необоротних соціокультурних змін. На сьогодні ця галузь є однією з найактивніше досліджуваних у світі, щороку публікуються тисячі статей з тематики нанотехнологій у десятках спеціалізованих журналів. В Україні дослідження у галузі нанотехнологій також набули широкого розмаху. У них бере участь значна кількість науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів, лабораторій. Актуальними в наш час є біоетичні, фармакологічні, токсикологічні, фізико-хімічні, фармацевтичні та клінічні аспекти застосування наноматеріалів. |
Юрчак, Александр (директор В2В Ray). Программы автоматизации маркетинга - технологии будущего или насущная необходимость уже сегодня? / А. Юрчак> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 22-26 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технологии будущего -- технології майбутнього -- ИТ технологии -- ІТ технології -- автоматизация процессов -- автоматизація процесів -- програми автоматизації -- программы автоматизации Анотація: Программы автоматизации маркетинга (Marketing Automation) ворвались на западный рынок маркетинга в конце 2000-ых и сегодня их процент проникновения достигает 40%. В Украине – мы только-только начинаем и поэтому на этой стадии важно понять, что это такое, для кого и в чем преимущества. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Программа автоматизации маркетинга \о произв.\; Marketing Automation \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |