Коваленко, Оксана.
    Нанотехнологічні відкриття та розробки в науково-дослідних установах України / О. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Нанотехнологии
   Нанотехнології

Кл.слова (ненормовані):
нанотехнології -- нанотехнологии -- історія розвитку нанотехнологій -- история развития технологий -- наукові відкриття -- научные открытия -- технології майбутнього -- технологии будущего -- нанотехнологічні проекти -- нанотехнологические проекты
Анотація: Розкривається історія нанотехнологічних відкриттів у науково-дослідних установах України. Показано, що в розвитку цієї галузі досягнутий значний прогрес, а в майбутньому нанотехнології виступатимуть фундаментальним чинником у розвитку науки і суспільства, у зв'язку з чим уже сьогодні необхідно осмислити наслідки такого впливу, виявити механізми взаємодій науки, суспільства і нанотехнологій, що приводять до необоротних соціокультурних змін. На сьогодні ця галузь є однією з найактивніше досліджуваних у світі, щороку публікуються тисячі статей з тематики нанотехнологій у десятках спеціалізованих журналів. В Україні дослідження у галузі нанотехнологій також набули широкого розмаху. У них бере участь значна кількість науково-дослідних інститутів, вищих навчальних закладів, лабораторій. Актуальними в наш час є біоетичні, фармакологічні, токсикологічні, фізико-хімічні, фармацевтичні та клінічні аспекти застосування наноматеріалів.





    Юрчак, Александр (директор В2В Ray).
    Программы автоматизации маркетинга - технологии будущего или насущная необходимость уже сегодня? / А. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 22-26 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
технологии будущего -- технології майбутнього -- ИТ технологии -- ІТ технології -- автоматизация процессов -- автоматизація процесів -- програми автоматизації -- программы автоматизации
Анотація: Программы автоматизации маркетинга (Marketing Automation) ворвались на западный рынок маркетинга в конце 2000-ых и сегодня их процент проникновения достигает 40%. В Украине – мы только-только начинаем и поэтому на этой стадии важно понять, что это такое, для кого и в чем преимущества.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Программа автоматизации маркетинга \о произв.\; Marketing Automation \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)