Павлик, Володимир Петрович (кандидат технічних наук; старший науковий співробітник; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки"). Проблеми ефективного управління сільськогосподарськими підприємствами [Текст] / В. П. Павлик> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2015. - № 11. - С. 85-88 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Економіка сільського господарства Экономика Экономика сельского хозяйства Кл.слова (ненормовані): сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- управління сільськогосподарськими підприємствами -- управление сельскохозяйственными предприятиями -- теорії управління підприємством -- теории управления предприятием -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы Анотація: Узагальнено теоретико-методологічні підходи з управління сільськогосподарським підприємством для забезпечення його ефективності. В основу дослідження покладено узагальнення визначення категорій підприємство, управління, дано власне визначення управління сільськогосподарським підприємством. Зосереджено увагу на теоріях економічного росту, рівноваги та встановлено необхідність у теорії на основі передбачень, яка повинна ґрунтуватися не на витратах підприємця, а на ціні покупця. Зазначено, що засоби вимірювання економічної інформації, зокрема визначення економічних показників (продуктивність, рентабельність), мають недоліки щодо системності й точності, методи досліджень недосконалі. Запропоновано новий підхід у методі прогнозування, який полягає в урахуванні балансу між виробництвом і реалізацією продукції та дає змогу наперед визначати обсяг реалізації продукції за певних умов функціонування ринку, залежно від кількості виробників і споживачів. Важливе значення приділено необхідності розробки системи управління підприємством на основі регулювання економічних показників, таких як обсяг реалізації продукції, її ціна, собівартість, затрати праці, що характеризують його діяльність. |
Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій; Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти). Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Школознавство Образование. Педагогика Школоведение Кл.слова (ненормовані): методичний менеджмент освітніх інновацій -- методический менеджмент педагогических инноваций -- методична робота -- методическая работа -- управління методичною роботою -- управление методической работой -- освітні інновації -- образовательные инновации -- інноваційна освітня діяльність -- инновационная образовательная деятельность -- науково-методична діяльність -- научно-методическая деятельность -- форми методичної роботи -- формы методической работы -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- педагогічні принципи -- педагогические принципы -- функції методичного менеджменту -- функции методического менеджмента -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения Анотація: Розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загально-освітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, а саме: теоретико-методологічні підходи, принципи, мета і завдання, напрями, функції методичного менеджменту освітніх інновацій. |
Момот, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри теоретико-методиних основ викладання спортивних дисциплін). Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Педагогічна освіта Образование. Педагогика Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): моделі виховання -- модели воспитания -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- вищі навчальні заклада -- высшие учебные заведения -- майбутні вчителі -- будущие учителя -- особистість майбутнього вчителя -- личность будущего учителя -- освітній процес -- образовательный процесс -- методи виховання -- методы воспитания -- теоретико-методологічні підходи -- теоретико-методологические подходы -- засоби виховання -- средства воспитания Анотація: Розкрито структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'збережувальному середовищі вищого навчального закладу, що складається з цільового, змістового, процесуального і контрольно-результативного блоку, кожний з яких об'єднує у своєму змісті структурні компоненти. Побудована модель виховання особистості орієнтує на внесення змін до змісту теоретичного матеріалу, пошук сучасних форм, методів, засобів, які забезпечують високий рівень вихованості майбутніх фахівців. |