Бородін, Василь.
    Динаміка творчого процесу Шевченка-поета / Василь Бородін // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 3-29. - Бібліографія : С.29 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
автографи -- автографы -- авторедагування -- авторедактирование -- вдохновение -- мовностилістичні засоби -- натхнення -- первичный текст -- первісний текст -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- план произведения -- план твору -- повтор как стилистический прием -- повтор як стилістичний засіб -- поезія -- поэзия -- рукописи -- стилистические средства -- творча лабораторія письменника -- творческая лаборатория писателя -- творческий замысел -- творческий процесс -- творчий задум -- творчий процес -- украинская литература -- українська література -- художественное произведение -- художній твір
Анотація: У статті висвітлюється послідовність роботи Шевченка над поетичними творами - виникнення задуму, стадії формування тексту. Матеріалами для дослідження стали свідчення самого поета в Щоденнику, листах, поезіях і повістях, спогади сучасників і реконстру кція процесу творчості на підставі авторських рукописів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович \о нем\




    Ковмір, Олена (доцент кафедри естрадного співу Інституту мистецтв Київського національного університету культури і мистецтв).
    Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
музичне мислення -- музыкальное мышление -- художньо-естетичне виховання -- художественно-эстетическое воспитание -- художньо-творча діяльність -- художественно-творческая деятельность -- творчий процес -- творческий процесс -- аналіз наукових джерел -- анализ научных источников -- художня діяльність -- художественная деятельность
Анотація: Розкрито проблему формування музичного мислення підлітків. Структурно-функціональна організація музичного мислення розглядається як цілісна система, що функціонує в межах шести компонентів, інтеграція та реалізація яких забезпечують результативність цього процесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку
Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.





    Баер, Удо (практикующий психотерапевт).
    Применение рисуночных и вербальных техник в терапевтическом процессе / У. Баер // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 28-40 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.35
Рубрики: Психические процессы и состояния
   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
терапевтический процесс -- терапевтичний процес -- творческий процесс -- творчий процес -- рисуночные техники -- рисункові техніки -- вербальные техники -- вербальні техніки -- работа с клиентами -- робота з клієнтами -- целестность человека -- цілісність людини -- модель Моего Тела в Мире -- модель Мого Тіла в Світі -- идентификация -- ідентифікація -- ассоциации к формам -- асоціації до форм -- ассоциации к цвету -- асоціації до кольору -- пустые пространства -- порожній простір -- внутреннее видео -- внутрішнє відео -- смыслы картины -- смисли картини -- картины превращения -- картини перетворення -- книга в книге -- книга-спутник
Анотація: Применение рисуночных и вербальных техник в терапевтическом процессе.