Бородін, Василь. Динаміка творчого процесу Шевченка-поета / Василь Бородін> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 3-29. - Бібліографія : С.29 : 21 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): автографи -- автографы -- авторедагування -- авторедактирование -- вдохновение -- мовностилістичні засоби -- натхнення -- первичный текст -- первісний текст -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- план произведения -- план твору -- повтор как стилистический прием -- повтор як стилістичний засіб -- поезія -- поэзия -- рукописи -- стилистические средства -- творча лабораторія письменника -- творческая лаборатория писателя -- творческий замысел -- творческий процесс -- творчий задум -- творчий процес -- украинская литература -- українська література -- художественное произведение -- художній твір Анотація: У статті висвітлюється послідовність роботи Шевченка над поетичними творами - виникнення задуму, стадії формування тексту. Матеріалами для дослідження стали свідчення самого поета в Щоденнику, листах, поезіях і повістях, спогади сучасників і реконстру кція процесу творчості на підставі авторських рукописів. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович \о нем\ |
Ковмір, Олена (доцент кафедри естрадного співу Інституту мистецтв Київського національного університету культури і мистецтв). Особливості структурно-функціональної організації музичного мислення підлітків / О. Ковмір> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 18-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): музичне мислення -- музыкальное мышление -- художньо-естетичне виховання -- художественно-эстетическое воспитание -- художньо-творча діяльність -- художественно-творческая деятельность -- творчий процес -- творческий процесс -- аналіз наукових джерел -- анализ научных источников -- художня діяльність -- художественная деятельность Анотація: Розкрито проблему формування музичного мислення підлітків. Структурно-функціональна організація музичного мислення розглядається як цілісна система, що функціонує в межах шести компонентів, інтеграція та реалізація яких забезпечують результативність цього процесу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін). Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу. |