Фелющенко, Інна (кандидат педагогічних наук; доцент; вчитель-методист; вчитель художньої культури).
    Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
світова художня культура -- мировая художественная литература -- творчо-реферативні роботи -- творческо-реферативные работы -- естетична культура -- эстетическая культура -- образне мислення -- образное мышление -- художня культура -- художественная культура -- уроки художньої культури -- уроки художественной культуры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- приклади завдань-запитань -- примеры заданий-вопросов -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учеников
Анотація: Обгрунтовується, що використання творчих завдань на уроках світової художньої культури сприяє ефективному формуванню в школярів прагнення до творчого успіху, самореалізації та самовдосконалення. Доводиться: виконання творчих завдань сприяє збудженню інтересу, потреби розвивати творчі можливості та бажання опановувати світ художньої культури. Це дає змогу культивуватидуховність, формувати естетичне середовище, культурну атмосферу життя, створює гармонію понятійного й образного, забезпечує комплексне формування творчої особистості.





    Яременко, Лілія (кандидат педагогічних наук).
    Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості в позашкільній освіті / Л. Яременко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 62-66. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
функції позашкільної освіти -- функции внешкольного образования -- функція організації дозвілля -- функция организации досуга -- функція формування творчих здібностей особистості -- функция формирования творческих способностей личности -- творчі здібності особистості -- творческие способности личности -- дозвіллєва діяльність -- досуговая деятельность -- творча діяльність учнів -- творческая деятельность учеников -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- умови організації творчої діяльності учнів -- условия организации творческой деятельности учащихся -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- креативне мислення -- креативное мышление -- процес формування креативного мислення -- процесс формирования креативного мышления
Анотація: Розглядається поняття дозвіллєвої діяльності, сутність якої визначається свободою вибору особистістю власної поведінки відповідно до наявних у неї потреб та інтересів. Наголошується, що завдяки цьому відбувається її повноцінний розвиток у позашкільних закладах освіти не лише протягом навчальної діяльності, а й під час активного дозвілля. Стверджується: в умовах позашкільної освіти з функцією організації дозвілля нерозривно пов'язана функція формування творчих здібностей людини, оскільки саме творчість передбачає цілеспрямовану креативну діяльність індивіда, що завершується створенням чогось нового, суспільно корисного. З огляду на це, кожний етап формування в особистості креативного мислення потребує організації педагогічно продуманих дій з урахуванням вікових можливостей дітей.