Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 14-21. - Бібліографія : С.21 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
методы психологии -- методи психології -- методологический подход -- методология психологии -- методологічний підхід -- методологія психології -- предмет психологии -- предмет психології -- психологическая наука -- психологическая рефлексия -- психологическая теория -- психологічна наука -- психологічна рефлексія -- психологічна теорія -- современная психология -- сучасна психологія -- теоретическая психология
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.





    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології [] / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 11-18. - Бібліографія : С.18 : 11 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
метод психологии -- метод психології -- методологические проблемы -- методологический подход -- методологический проект -- методология психологии -- методологічний підхід -- методологічний проект -- методологічні проблеми -- методологія психології -- современная психология -- сучасна психологія
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методологічних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має здаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а та кож цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.