Косінов, С. (кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
    Народ як первинний суб'єкт здійснення контролю над публічною владою / С. Косінов // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 178-184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Кл.слова (ненормовані):
государственная власть -- державна влада -- гражданское общество -- громадянське суспільство -- международное сообщество -- міжнародна спільнота -- народовластие -- народовладдя -- непосредственная демократия -- безпосередня демократія -- общественные институты -- суспільні інституції -- первичные субъекты контроля -- первинні суб’єкти контролю -- представительские органы -- представницькі органи -- публичная власть -- публічна влада -- социальное управление -- соцальне управління -- управленческая двоякость -- управлінська двоїстість
Анотація: Контроль розглядається як елемент соціального управління, що забезпечує зворотній зв’язок між суб’єктом і об’єктом управління, в результаті чого публічна влада одночасно виступає суб’єктом контролю над суспільством та його об’єктом. Обґрунтовується необхідність відмови від розуміння контролю як діяльності, суб’єктом якої виступає виключно держава в особі уповноважених органів і посадових осіб. Об’єктом виступає публічна влада, а суб’єктом — не тільки державні інституції, а й громадянське суспільство і міжнародна спільнота. Визначено, що первинним суб’єктом контролю над здійсненням державної влади є народ, який може здійснювати контроль як безпосередньо (через інститути прямої демократії та різноманітні форми участі інститутів громадянського суспільства в суспільно­політичному житті), так і опосередковано (через представницькі органи публічної влади).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Лобанова, А.
    Суспільні кризи: гальмо чи рушій розбудови соціальних інституцій? / А. Лобанова, О. Славіна // Громадське суспільство та проблеми становлення особистості : зб. наук. пр. / Криворіз. держ. пед. ун-т, Сілезька політехніка у Глівіцях. - Кривий Ріг ; Забже : Видавничий дім , 2009. - Вип. 4. - С. 18-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Суспільні відносини
   Общественные отношения

Кл.слова (ненормовані):
суспільні відносини -- общественные отношения -- суспільні кризи -- общественные кризисы -- суспільні інституції -- общественные институты -- кризові періоди -- кризисные периоды


Дод.точки доступу:
Славіна, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Косінов, С. (кандидат юридичних наук; доцент; начальник Державної фінансової інспекції в Харківській області).
    Функції і принципи державного контролю [Текст] / С. Косінов // Право України : Юридичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 179-184. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.400г
Рубрики: Право
   Конституционное право

   Конституційне право

Анотація: На основі визначення цілей і завдань державного контролю проаналізовано його загальні та спеціальні функції. До загальних функцій віднесено регулятивну й охоронну функції, до спеціальних — стабілізаційну й інформаційну. Підкреслено зв'язок контролю із забезпеченням прав людини та підтвердженням легітимності державної влади. Зроблено висновок, що контроль як одна з юридичних форм діяльності має здійснюватися на основі трьох груп принципів: вимог, що ґрунтуються на системі принципів права (основоположних, загальних, галузевих принципах тощо); вимог, що діють у сфері державного управління (демократизм, соціальна спрямованість, публічність, гласність тощо); вимог власне контрольної діяльності (об'єктивність, поєднання плановості та систематичності, економічність, оперативність тощо). Наприкінці проведено відмежування принципів контролю від його гарантій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Чорнодід, І. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки, підприємництва та менеджменту Академії праці, соціальних відносин та туризму ).
    Інституційні чинники соціальної конкурентоспроможності країни [Текст] / І. С. Чорнодід // Формування ринков. відносин в Укр : Збірник наукових праць. - 2017. - № 6. - С. 111-116. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКА
УДК
ББК 60.56(0)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Социология экономики

   Соціологія економіки

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес среда -- бізнес середовище -- бюрократия -- бюрократія -- институционализм -- інституціоналізм -- институциональная среда -- інституційне середовище -- институциональный инструментарий -- інституційний інструментарій -- конкуренция -- конкуренція -- международная конкурентоспособность -- міжнародна конкурентоспроможність -- национальные экономики -- національні економіки -- национальные экономические системы -- національні економічні системи -- общественные институты -- суспільні інституції -- политические отношения -- політичні відносини -- системные взаимоотношения -- системні взаємовідносини -- социальная безопасность -- соціальна безпека -- социальная конкурентоспособность экономики -- соціальна конкурентоспроможність економіки -- трансформационные общества -- трансформаційні суспільства
Анотація: Розкрито інституційні чинники соціальної конкурентоспроможності країни. Проведений аналіз теоретичних підвалин теорії інституціоналізму. Розкрито інституційні фактори впливу на економічний розвиток: загально-цивілізаційні, політично-правові, соціально-економічні, соціально-психологічні. Доведено, що відносини власності, серед найважливіших інституціональних чинників функціонування національної економіки, відіграють ключову роль в економічній системі. Запропоновано інституційний механізм країни котрий формується у процесі інституціоналізації соціально-економічних відносин. Доведено, що для сучасних взаємовідносин в суспільстві характерним є зрощування бізнесу, політики та бюрократії, недовіра суспільства до своїх лідерів, корупція, несправедливий механізм приватизації, втрата моральних цінностей.

Утримувачі документа:
ДЦГБ