Стрілецька, Наталія (кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри дошкільної та початкової освіти Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка). Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Стрілецька> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 64-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 19 ст. кін.-20 ст. поч. Образование. Педагогика История образования, 19 ст. кон.-20 ст. нач. Україна Украина Наддніпрянська Україна Надднепрянская Украина Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- школьное образование -- шкільна математична освіта -- школьное математическое образование -- викладання математики -- преподавание математики -- математична наука -- математическая наука -- учбові предмети -- учебные предметы -- напрями освіти -- направления образования -- класична освіта -- классическое образование -- реальна освіта -- реальное образование -- філософські принципи освіти -- философские принципы образования -- модернізація шкільної математики -- модернизация школьной математики -- навчальні заклади -- учебные заведения -- система навчальних закладів -- система учебных заведений -- ступені загальної освіти -- ступени общего образования -- початкова освіта -- начальное образование -- нижча освіта -- низшее образование -- середня освіта -- среднее образование -- чоловічі гімназії -- мужские гимназии -- жіночі гімназії -- женские гимназии Анотація: Аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ - початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежать в основі обгрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з'ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.14.pdf
|