Мовчан, Яна (кандидат психологічних наук; асистент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. А. Зязюна; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Соціально-особистісна адаптованість як складова лідерського потенціалу студентів [Текст] / Я. Мовчан // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст. 74-75 (6 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
лідерський потенціал студентів -- лидерский потенциал студентов -- соціальна адаптація -- социальная адаптация -- студенти інженерних спеціальностей -- студенты инженерных специальностей -- адаптаційний потенціал -- адаптационный потенциал
Анотація: Розглядається соціально-особистісна адаптованість як складова лідерського потенціалу студентів інженерних спеціальностей. Досліджується рівень та психологічні особливості соціально-особистісної адаптованості. Обгрунтовано важливість адаптаційного потенціалу особистості майбутнього професіонала. Пропонується розвиток соціально-адаптивних якостей майбутніх інженерів шляхом тренінгової програми.





    Kozlakova, Galyna.
    Actual problems of competence approach in ekological education for engineering students / G. Kozlakova, T. Savenko // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - P56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта -- экологическое образование -- студенти інженерних спеціальностей -- студенты инженерных специальностей -- технічні університети -- технические университеты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- компетентніснй підхід -- компетентностный подход -- методи навчання -- методы обучения -- тижневі тренінги -- недельные тренинги
Анотація: Висвітлено важливі проблеми запровадження компетентнісного підходу до екологічної освіти студентів у технічному університеті. Як ефективний метод навчання розглядається тижневий тренінг щодо вивчення декількох тем із відповідними лекціями, практичними заняттями, індивідуальним навчанням.


Дод.точки доступу:
Savenko, Tetiana