К 78 Красікова, С. І. (аспірантка; Європйський університет; Україна). Застосування маркетингу в сфері послуг / С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика сферы услуг Економіка сфери послуг Кл.слова (ненормовані): внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- структурные классификации услуг -- структурні класифікації послуг -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- тлумачення термінів -- толкование терминов Анотація: Проведено ретроспективний аналіз розвитку маркетингу послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування маркетингу послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до маркетингу сфери послуг. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |