Полухина, Анна (професор кафедри соціальних наук і технологій Поволзького державного технологічного університету; м.Йолшкар-Ола; Марій Ел; Росія; доктор економічних наук; доцент).
    Стратегія якості та взаємодії у розвитку контактів з клієнтами у галузі туризму та гостинності / А. М. Полухина // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 189-194. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(7КАН)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
модель управления персоналом -- модель управління персоналом -- стратегия качества и взаимодействия -- стратегія якості та взаємодії -- управление качеством туристических услуг -- управління якістю туристичних послуг -- туризм -- туризм -- гостинність -- гостеприимство -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Представлено стратегію якості та взаємодії, спрямовану на підвищення якості послуг у галузі туризму та гостинності. При формуванні стратегії було використано результати дослідження канадського сектору суспільних послуг та авторські розробки у галузі соціально-культурних послуг і туризму. Стратегія містить 5 принципів роботи з клієнтами, 7 структурних елементів реалізації та 6 кроків процесу впровадження. Продемонстровано, що для успішного застосування даної стратегії необхідно використати нову модель управління персоналом, яку запропоновано автором.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23