Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)). Вивчення факторів вдоволеності туристів : дослідження напрямів мусульманського туризму в Малайзії / А. Хак, Хіге Хан А.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 486-497 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Малайзия Малайзія Кл.слова (ненормовані): воспринимаемая ценность туризма -- сприймана цінність туризму -- имиджелогия -- іміджелогія -- качество обслуживания туристов -- якість обслуговування туристів -- туристический бизнес -- туристический бизнес -- мусульманский туризм -- мусульманський туризм -- национальные экономики -- національні економіки -- потребительская удовлетворенность -- религиозные факторы -- релігійні фактори -- споживацька задоволеність -- религиозные мотивации -- релігійні мотивації -- стратегическое маркетинговое планирование -- стратегічне маркетингове планування -- факторный анализ -- факторний аналіз Анотація: Показано, що індустрія туризму — одна з найбільших галузей сфери послуг Малайзії з великим впливом на національну економіку. Вивчено чинники, які впливають на задоволеність туристів ісламського туристичного напряму. Проведено 3 етапи аналізу даних: оцінювання факторної структури; оцінювання чинників за результатами спостереження і моделювання структурними рівняннями для перевірки гіпотези. Це дослідження необхідне для кращого розуміння задоволеності туристів-мусульман у Малайзії в різних аспектах. Виявлення істотних факторів, які впливають на задоволеність мусульманських туристів та їх бажання провести повторний візит, допоможе в розробці стратегічних маркетингових планів із залучення туристів до Малайзії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Хіге Хан, Абдул (молодший науковий саівробітник Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія) |
Диба, Михайло (доктор економічних наук; професор). Розвиток стратегічного маркетингового управління у банківському секторі / М. Диба, Н. Куць> // Банківська справа. - 2014. - № 7/8. - С. 73-86 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
Рубрики: Экономика Финансовая система Економіка Фінансова система Кл.слова (ненормовані): банківський менеджмент -- банковский менеджмент -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегічне маркетингове планування -- стратегическое маркетинговое планирование -- маркетинг-орієнтація -- маркетинг-ориентация -- кпієнтоцентризм -- кпиентоцентризм -- фінансові посередники -- финансовые посредники Анотація: Розглядаються сучасний стан розвитку стратегічного маркетингового управління у банківському секторі та чинники, що заважають його розвитку і застосуванню у сучасних банківських установах. Аналізується вплив законодавчого регулювання банківської системи і регламентації її діяльності на ступінь комерціалізації та орієнтації на прибуток банківських установ у різних країнах. Досліджується вплив еволюції теорії фінансових посередників на маркетингову орієнтацію банківських установ, порівнюються підходи та ставлення до стратегічного управління у різних країнах. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Куць, Наталія (начальник управління маркетингу і комунікацій) |