Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- промислові ринки -- промышленные рынки -- стратегії -- стратегиї -- алгоритми розроблення стратегій -- алгоритмы разработки стратегий -- комерційні сайти -- коммерческие сайты -- SaaS-платформа -- критерії вибору -- критерии отбора -- выведение интернет-магазинов на рынок -- виведення інтернет-магазинів на ринок
Анотація: Представлено спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів.


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина