Кирилов, Юрій Євгенович (доктор економічних наук; доцент; Херсонський державний аграрний університет). Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Є. Кирилов> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 5. - С. 23-30 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Економіка сільського господарства Экономика сельского хозяйства Україна Украина Кл.слова (ненормовані): аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- глобалізація -- глобализация -- моделі конкурентоспроможності -- модели конкурентоспособности -- національні бренди -- национальные бренды -- продовольча безпека -- продовольственная безопасность -- стратегії розвитку апк -- стратегии развития АПК -- інновації в АПК -- инновации в АПК Анотація: Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Дієвості сформованих брендів сприятиме запропонована модель конкурентоспроможного розвитку аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації, в ос¬ову якої покладено принцип багатофункціональності сільського господарства. Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |