Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук). Організація маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженості бюджету / Н. П. Скригун, І. С. Пєхота, В. В. Слівінська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): бюджетные ограничения -- бюджетні обмеження -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика комунікацій -- финансовые ограничения -- фінансові обмеження -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- розроблення фірмового стилю -- разработка фирменного стиля -- створення партнерських взаємовідносин -- создание партнерских взаимоотношений -- проведення рекламних компаній -- проведение рекламных компаний -- мережа Інтернет -- сеть Интернет -- паблик-рилейшнз -- особисті продажі -- персональные продажи -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- реалізація програми лояльності -- реализация программы лояльности -- пряма розсилка повідомлень -- прямая рассылка уведомлений -- паблісіті -- паблисити Анотація: Розглянуто особливості реалізації маркетингової політики комунікацій в умовах обмеженого бюджету підприємства. Узагальнено та уточнено сутність основних перспективних напрямів вдосконалення організації маркетингової політики комунікацій на підприємстві в сучасних умовах. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Пєхота, І.С. (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна); Слівінська, Наталія Петрівна (магістр Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна) |
Ревчук, Виталий. Отдельные вопросы исследования рынка автобусов [Текст] / Виталий Ревчук> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 16-22 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- рынок автомобилей -- ринок автомобілів -- ринок автобусів -- рынок автобусов -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- конкурирующие компании -- конкуруючі компанії -- классификация автобусов -- класифікація автобусів Анотація: Автор проводит исследование рынка автобусов. |
Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України). Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Социальное управление Соціальне управління Маркетинговые коммуникации Маркетингові комунікації Украина Україна Кл.слова (ненормовані): административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\ |