Жовтий, Сергій (кандидат історичних наук; науковий співробітник відділу культурологічних досліджень ННДІУВІ). Становлення системи освіти в Росії: український внесок (друга половина XVII - XVIII століття) [Текст] / С Жовтий> // Українознавство. - 2012. - № 1. - С. 189-194. - Библиогр.: с. 193. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Історія освіти і педагогічної думки Росії, 17-18 стст. История образования и педагогической мысли России, 17-18 стст. Російська імперія Российская империя Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- освітні реформи -- становлення освіти -- церковні школи -- українські монахи -- история образования -- образовательные реформы -- становление образования -- церковные школы -- украинские монахи -- украинское духовенство -- українське духовенство Анотація: Роль українців у становленні та розвитку освіти в Російській імперії у XVII - XVIII століттях. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. СВєтлова Дод.точки доступу: Ртищев, Федор (боярин; засновник школи при царському дворі в росії) \про нього\; Московська академія \про неї\Києво-Могилянська Академія \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний) |
Агаркова, Наталія (доцент кафедри теорії і методики професійної освіти; кандидат педагогічних наук). Реформування початкової освіти у Східноукраїнському регіоні (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Н. Агаркова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 7/8. - С. 109-121. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти, 19 ст. друга пол. - 20 стол. поч. Образование. Педагогика История образования, 19 ст. вторая пол. - 20 ст. нач. Україна Східна Україна Кл.слова (ненормовані): початкові навчальні заклади -- початкова освіта -- ретроспективний аналіз -- народні училища -- становлення освіти -- реформа освіти -- педагогічні здобутки -- начальные учебные заведения -- начальное образование -- ретроспективный анализ -- народные училища -- становление образования -- реформа образования -- педагогические достижения Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз розвитку вітчизняної мережі початкових навчальних закладів, визначені чинники, які спричинили процес активного становлення освіти у Східноукраїнському регіоні: сприятливі для розвитку економіки природні умови, стрімкий економічний поступ регіону, наявність транспорту та комунікацій, неухильне зростання кількості населення, підвищення культурного рівня мешканців міст і поява інтелігенції, яка прагнула просвіти для народу, технічне вдосконалення виробництва, що передбачало підвищення рівня освіти. Розглянуто суттєві реформаторські зміни та перетворення у сфері освіти у цьому регіоні в контексті становлення початкової освіти в Україні другої половини XIX - початку ХХ ст. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |