Сікорський, Петро. Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців / П. Сікорський> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 10 - 15 : схеми. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Реформа системи освіти, 1989 - 1999 рр. Реформы системы образования Україна Польща Украина Польша Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- європейські стандарти -- державна програма -- систематична навчальна праця -- науково-прогностичний супровід -- зовнішнє незалежне тестування -- освітні пріоритети Євросоюзу -- етапи польської освітньої системи -- сертифікати -- атестат про середню освіту -- міжнародний досвід -- форми взаємодії -- качество образования -- европейские стандарты -- государственные программы -- этапы польской образовательной системы -- сертификаты -- аттестат о среднем образовании -- международный опыт -- формы взаимоотношений -- середня школа -- средняя школа -- вища освіта -- высшее образование Анотація: Вивчення і узагальнення досвіду освітніх реформ у європейських країнах, а також результати зовнішнього незалежного тестування випускників шкіл і зарахування їх до ВНЗ. Форми взаємодії середньої і вищої шкіл. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Український центр оцінювання якості освіти \о нем\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\; Львівський національний університет імені І. Франка \о нем\; Національний університет Львівська політехника \о нем\ |
Васильченко, І. (професор кафедри загальної математики Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор технічних та економічних наук). Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 5. - С. 77-89
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна США Велика Британія Кл.слова (ненормовані): освітні системи -- навчальний процес -- дошкільні установи -- середня школа -- професійне навчання -- вища освіта -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- образовательные системы -- учебный процесс -- дошкольные учреждения -- средняя школа -- профессиональное обучение -- высшее образование -- высшие учебные заведения Анотація: Узагальнюється накопичений досвід організації, вдосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу на прикладі Сполучених Штатів Америки і Великої Британії. Окреслюються напрями модернізації освітніх процесів у вітчизняній практиці. Дод.точки доступу: Васильченко, З. (професор кафедри фінансів і грошового обігу Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор економічних наук) Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (08.09.2009р. Інв.2844ж - Б.ц.) (вільний) |
Кириленко, Н. (кандидат філологічних наук; доцент; Суми). Формування особистості учнів середніх класів засобами українського фольклору / Н. Кириленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 7/8. - С. 31-33. - Бібліографія : С.33 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення фольклору в школі -- изучение фольклора в школе -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- середня школа -- средняя школа -- украинский фольклор -- український фольклор -- формирование личности учащихся -- формування особистості учнів Анотація: Визначається місце фольклору в літературній освіті школярів та виховна роль усної народної творчості, досліджуються особливості вивчення фольклору в школі. |
Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України). Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- диференційований підхід -- дифференцированный подход -- види диференціації -- виды дифференциации -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- зовнішня диференціація -- внешняя дифференциация -- внутрішня диференціація -- внутренняя дифференциация -- рівнева диференціація -- уровневая дифференциация -- профільна диференціація -- профильная дифференциация -- середня школа -- средняя школа -- навчальний процес -- учебный процесс Анотація: Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації. Дод.точки доступу: Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Клочек, Григорій (професор,доктор філологічних наук,завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка). Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет- українська література) [Текст] / Г.Клочек> // Дивослово. - 2011. - № 10 . - С. 4-16 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Методика викладання української літератури Методика преподавания украинской литературы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): концепція -- реформування літературної освіти -- середня школа -- літературна освіта -- формування моделі підручника -- концепция -- реформирование литературного образование -- средняя школа -- литературное образование -- формирование модели учебника Анотація: Проект Концепції має докладно аргументовану мету, характер та загальні принципи реформування всіх складників літературної освіти. Утримувачі документа: ОБМ ім.М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (08.11.2011р. - Б.ц.) (вільний) |
Подлевська, Неля (кандидат педагогічних наук; доцент Хмельницького національного університету). Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5 -6 класів на уроках української мови / Н. Подлевська> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 12-18. - Література : С.18 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): культура мовлення -- культура общения -- культура речи -- культура спілкування -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- навчання говорінню -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- розвиток мовлення учнів -- середня школа -- средняя школа -- украинский язык -- українська мова -- 5 класс -- 6 класс Анотація: Присвячено огляду структурних елементів лингводидактичної моделі змісту роботи з формування культури спілкування учнів 5 - 6 класів. |
Сагуйченко, В. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Школа як специфічний життєвий світ підростаючої генерації / В. В. Сагуйченко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 98-101. - Література : С.100-101 : 9 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): жизненный мир -- життєвий світ -- подрастающее поколение -- середня освіта -- середня школа -- социальная компетентность -- социология образования -- соціологія освіти -- среднее образование -- средняя школа -- философия образования -- філософія освіти -- шкільне виховання -- школа как социальный институт -- школьное воспитание Анотація: Освітній інститут "школа" представлено як своєрідний життєвий простір підростаючого покоління, що у свою чергу потребує створення механізмів формування соціальної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Українець, Остап. Страх і відраза у середній освіті : научно-популярная литература / О. Українець> // Однокласник. - 2017. - № 2. - С. 26-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Образование Освіта Кл.слова (ненормовані): средняя школа -- середня школа -- шкільна форма -- школьная форма -- шкільна дисципліна -- школьная дисциплина -- факультативні заняття -- факультативные занятия -- вчителі шкіл -- учителя школ Анотація: Автор ставить багато запитань: і про шкільну форму, і про дисципліну, і про факультативні заняття, і про вільний час, і про права учнів, і про позицію вчителів.Вивод: головне завдання школи - сформувати особистість, індивідуальность учня і допомогти їй розкритися. На жаль, з цим завданням школа не справляється. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Однокласник_2017_2\10.pdf Є примірники у відділах: ЦБ ім.Тургенєва (21.02.2017р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |
Сотникова, Валентина. По той бік парти : сповідь молодої вчительки / В. Сотникова> // Однокласник. - 2017. - № 3. - С. 26-28 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Образование. Педагогика Освіта. Педагогіка Кл.слова (ненормовані): проблемы средней школы -- проблеми середньої школи -- середня школа -- средняя школа -- сповіді вчителыв -- воспоминания учителей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Сповідь молодої вчительки, яка повернулася до рідної школи в новому статусі - вчителя української мови та літератури. Її думки про методику викладання даних предметів, про підготовку до уроків, про спілкування з учнями, про професію вчителя та ін. Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Однокласник_2017_3\10.pdf Є примірники у відділах: ЦБ ім.Тургенєва (07.03.2017р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1 |