Ілляшенко, С. М. (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор економічних наук; професор).
    "Зелений" туризм як один з напрямів сталого розвитку регіону / С. Ілляшенко, Н. Ілляшенко, В. Щербаченко // Економіка України : науковий журнал. - 2013. - № 8. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Экономика туризма

   Економіка

   Економіка туризму

   Україна
    Украина

    Сумська область

    Сумская область

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- зелений туризм -- зеленый туризм -- регіони України -- регионы Украины -- туристичний потенціал регіонів -- туристический потенциал регионов -- малобюджетний туризм -- малобюджетный туризм -- споживчі уподобання -- потребительские предпочтения -- маркетинг територій -- маркетинг территорий -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- споживання туристичних послуг -- потребление туристических услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Наведено результати аналізу перспектив формування ринку "зеленого" туризму в Сумській області як напряму сталого розвитку однієї з областей України, для якої цей вид туризму не є традиційним. Виконано кількісну оцінку наявного туристичного потенціалу, а також визначено доцільність розвитку певних видів "зеленого" туризму в районах і населених пунктах області. Показано, що запропоновані й апробовані методичні інструменти, висновки та рекомендації можуть бути використані для обгрунтування програм розвитку "зеленого" туризму в областях України.


Дод.точки доступу:
Ілляшенко, Н. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету); Щербаченко, В. О. (магістрант кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Співаковська, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут").
    Використання маркетингових інструментів на українському автомобільному ринку / Т. В. Співаковська, С. В. Співаковський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 7. - С. 59-63 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
автомобильный рынок -- автомобільний ринок -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- оценочные методы -- оціночні методи -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские предпочтения -- споживчі уподобання -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- стратегические конкурентные группы -- стратегічні конкурентні групи -- цільові групи -- целевые группы -- карти стратегічних груп -- карты стратегических групп -- ціна продукції-частка ринку -- цена продукции-часть рынка -- ціна продукції-імідж марки авто -- цена продукции-имидж марки авто
Анотація: Проаналізовано ситуацію на українському автомобільному ринку та фактори, що впливають на тенденції на цьому ринку. Запропоновано сегментацію автомобільного ринку України, а також класифіковано фактори впливу на конкурентоспроможність учасників автомобільного ринку України. На основі отриманої класифікації здійснено ступеневий аналіз конкуренції на ринку автомобілів. Використано карти стратегічних груп конкурентів для оцінювання конкурентної ситуації на ринку легкових автомобілів України. На прикладі автомобілів марки Hyundai запропоновано стратегічні підходи до оцінювання конкурентних позицій підприємств, що здійснюють свою діяльність на території України. Проведено аналіз сприйняття цільовими споживачами вигід, які створюються завдяки використанню підприємствами маркетингових інструментів, а також надано рекомендації стосовно використання маркетингових інструментів для посилення конкурентних позицій учасників ринку в нових ринкових умовах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Співаковський, С.В. (кандидат економічних наук; доцент Унверситету еономіки та права "КРОК")




    Pariy, L. V.
    Consumer Preferences Formation in the Cheese Market Under the New Business Conditions / L. V. Pariy // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 2 (28). - P58-65 : il., a-tabl. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2151/2051. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/126. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Сільське господарство
   Сельское хозяйство

   Маркетинг

   Торгівля

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
consumer preferences -- споживчі уподобання -- cheese market -- сирний ринок -- consumers -- споживачі -- business -- бізнес -- consumer value -- споживча цінність -- market segmentation -- сегментація ринку

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)