Радославлєвіч, Гордана (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD).
    Задоволеність клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агентств у Сербії / Г. Радославлєвіч, Л. Максимовіч, К. Борнславлєвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 436-447 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4СЕР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- онлайн-предложения -- онлайн-пропозиції -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- туристические агентства -- туристичні агентства -- туристические продукты -- туристичні продукти -- факторы удовлетворенности -- фактори задоволеності -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг
Анотація: Показано, що задоволеність клієнтів розглядається як один з ключових чинників успіху туристичного агентства. ІНТЕРНЕТ стає одним із ключових чинників, які впливають на зміни в поведінці клієнта в туристичній індустрії. З цією метою вивчено рівень задоволеності клієнтів онлайн-пропозиціями туристичних агенств в Сербії, визначено основні чинники, що впливають на задоволеність клієнтів. На основі даних, зібраних шляхом проведення опитування в Сербії, запропоновано концептуальну модель і протестовано гіпотези відносно чинників, які впливають на задоволеність клієнтів. Результати цього дослідження можуть бути використані як посібник для туристичних агенств, з можливістю їх використання для проведення аналізу, спрямованого на підвищення задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Максимовіч, Ліляна (доцент кафедри економіки Університету м.Крагуєвац; Сербія; PhD); Борнславлєвіч, Катаріна (асистент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Сербія); INTEPNET, глобальная информационнная сеть \о нем\




    Сюй, Дзюнь-Лань (викладач кафедри ресторанного менеджменту Морського технологічного коледжу; м.Тайбей; Тайвань).
    Вплив інтерактивного маркетингу на задоволеність клієнтів в галузі кейтерингу / Ц. -Л. Сюй // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 424-431 : табл. схем. . - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный бизнес -- готельний бізнес -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти -- целевая направленность -- цільова спрямованість
Анотація: Розкрито схеми інтерактивного маркетингу із залучення покупців як складного набору прийомів і тактик. Його короткострокова мета - сформувати взаємодію з покупцями, довгострокова - формування довіри і лояльності, що забезпечують повторні покупки. Для збору даних опитано менеджерів і персонал 10 найкращіх готелів, до даних застосовано факторний аналіз, аналіз надійності і регресійний аналіз. Результати показали, що: 1) інтерактивний маркетинг впливає на значення якості продукції в задоволеності клієнтів; 2) інтерактивний маркетинг впливає на значення підготовленості персоналу в задоволеності клієнтів; 3) інтерактивний маркетинг демонструє вплив на значення якості послуг у задоволеності клієнтів; 4) інтерактивний маркетинг позитивно впливає на значення іміджу фірми в задоволеності клієнтів; 5) демографічні змінні істотно впливають на кореляції між інтерактивним маркетингом і задоволеності клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Фу, Сінь-Вей (доцент кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Коахсунг; Тайвань).
    Мотивація до подорожей, сприйняття еко-туризму і задоволеність туристів / С. -В. Фу, С. -Л. Хуанг, Х. -Х. Бань // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 385-395 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
    Цзяи, округ

    Цзяї, округ

Кл.слова (ненормовані):
потребительская мотивация -- споживацька мотивація -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- рекреационные зоны -- рекреаційні зони -- туристические путешествия -- туристичні подорожі -- эко-туризм -- еко-туризм -- задоволеність туристів -- удовлетворенность туристов -- мотивація до подорожей -- мотивация к путешествиям
Анотація: Вивчено залежність між мотивацією в еко-туризмі та задоволеністю відвідувачів бухти Дунши. Власті округу Цзяї рекламують рибальську бухту Дунши як рекреаційну зону, в якій туристи можуть провести час на узбережжі, постежити за птахами, відправитися в еко-тур човнами уздовж річки Поцзи. Вибірка дослідження складається з 129 осіб - відвідувачів бухти Дунши і рибальських верфей. Оцінено демографічні дані, характеристики, мотивацію і задоволеність туристів. Результати демонструють, що між мотивацією і задоволеністю існує суттєва залежність.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хуанг, Сво-Лінь (виконавчий директор "Ta-Ya Travel Service"; м.Чайї; Тайвань); Бань, Хорі-Хуей (старший викладач кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Коахсунг; Тайвань)




    Чоу, Мей-Цзюй (науковий співробітник кафедри початкової освіти Університету Тайвань-Шоуфу; м.Тайвань; Тайвань).
    Вплив комп'ютеризованого викладання на задоволеність навчанням : на прикладі використання іPad учнями початкової школи / М. -Д. Чоу // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 460-467 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Тайвань
    Цзяи

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- компьютеризированное преподавание -- комп'ютеризоване викладання -- мультимедийные устройства -- мультимедійні пристрої -- начальное образование -- початкова освіта -- педагогическая эффективность -- педагогічна ефективність -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- факторный анализ -- факторний аналіз -- удовлетворенность обучением -- задоволеність навчанням
Анотація: Йдеться про те, що у сфері освіти важлива інтеграція інформаційних технологій у викладання. З використанням функцій мультимедійних пристроїв інтеграція текстів, графіків, аудіофайлів, зображень, відео і анімації здатна мотивувати учнів до навчання і підвищити ефективність викладання і задоволеність навчанням. Надано огляд літератури, обговорено відношення між ком'ютеризованим викладанням і задоволеністю навчанням. Суб'єктами дослідження були вибрані учні 20 початкових шкіл міста Цзяї, які використовують iPad. Дані, отримані методом анкетування, піддано факторнома аналізу, аналізу надійності і точності, аналізу регресії за допомогою SPSS 14.0. Результати дослідження свідчать, що: 1) ком'ютеризоване викладання і середовище навчання показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 2) ком'ютеризоване викладання, вчителі і викладання представили помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 3) ком'ютеризоване викладання, розклад і матеріали показали помітно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням; 4) ком'ютеризоване викладання і адміністративні послугми показали значно позитивні кореляції із задоволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланнями кореляції із заодволеністю навчанням. Далі ці результати проаналізовано з відсиланням на інші наукові дослідження, також запропоновано напрями для подальших досліджень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Хак, Ахасанул (професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)).
    Вивчення факторів вдоволеності туристів : дослідження напрямів мусульманського туризму в Малайзії / А. Хак, Хіге Хан А. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 486-497 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5МАЛ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая ценность туризма -- сприймана цінність туризму -- имиджелогия -- іміджелогія -- качество обслуживания туристов -- якість обслуговування туристів -- туристический бизнес -- туристический бизнес -- мусульманский туризм -- мусульманський туризм -- национальные экономики -- національні економіки -- потребительская удовлетворенность -- религиозные факторы -- релігійні фактори -- споживацька задоволеність -- религиозные мотивации -- релігійні мотивації -- стратегическое маркетинговое планирование -- стратегічне маркетингове планування -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Показано, що індустрія туризму — одна з найбільших галузей сфери послуг Малайзії з великим впливом на національну економіку. Вивчено чинники, які впливають на задоволеність туристів ісламського туристичного напряму. Проведено 3 етапи аналізу даних: оцінювання факторної структури; оцінювання чинників за результатами спостереження і моделювання структурними рівняннями для перевірки гіпотези. Це дослідження необхідне для кращого розуміння задоволеності туристів-мусульман у Малайзії в різних аспектах. Виявлення істотних факторів, які впливають на задоволеність мусульманських туристів та їх бажання провести повторний візит, допоможе в розробці стратегічних маркетингових планів із залучення туристів до Малайзії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хіге Хан, Абдул (молодший науковий саівробітник Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія)




    Козловский, Владимир Николаевич (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
    Прогнозирование эффективности мероприятий, направленных на повышение удовлетворенности потребителей автомобилей в эксплуатации / В. Н. Козловский, Дм. И. Панюков, С. А. Дементьев // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 10. - С. 466-474 : табл., граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
автомобили -- автомобілі -- автомобильный транспорт -- автомобільний транспорт -- аналитический прогностический инструментарий -- аналітичний прогностичний інструментарій -- конструктивные улучшения -- конструктивні поліпшення -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- сервисное качество -- сервісна якість -- техническая надежность -- технічна надійність -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- эксплуатационные периоды -- експлуатаційні періоди
Анотація: Представлены результаты разработки аналитического инструментария прогнозирования экономической эффективности внедрения улучшений в конструкцию автомобилей с учетом показателей надежности и удовлетворенности потребителей в эксплуатационный период.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Панюков, Дмитрий Иванович (кандидат технических наук; доцент кафедры управленческого учета и технического сервиса Волжского регионального государственного университета обслуживания; ); Дементьев, Сергей Аоексеевич (инженер-конструктор АНК "Aвтозаз"; г.Тольятти; Россия)




    Сікулич, Деян (аспірант; технічний асистент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія).
    Моделі вимірювання якості послуг та міри задоволеності клієнтів : за даними готельного бізнесу / Д. Сікулич, М. Мандарич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 480-487. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англыйською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
качество услуг -- якість послуг -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- клиенты -- клієнти -- отельный бизнес -- готельний бізнес -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность потребителей -- задоволеність споживачів -- управление качеством -- управління якістю
Анотація: Показано, що в умовах посиленої конкуренції, створення та розповсюдження нових продуктів та послуг вимоги та запити сучасних клієнтів стають все більш суттєвим фактором. У даному контексті для готелей найбільш важливим питанням стає наступне: Чи є сервіс, що надається клієнтам, потрібної якості та чи задовольняє він його клієнтів? Якість сервісу визначає не тільки задоволеність клієнтів, але й їх лояльність. Тому керуючим менеджерам готелей необхідно знати, яким чином можна виміряти якість послуг та ступінь задоволеності клієнтів. Для цього представлено моделі, за якими можна виміряти якість послуг в готельному бізнесі на мікро- та макрорівнях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мандарич, Марія (Dr.; доцент факультету готельного менеджменту і туризму Університету Карагуєвацу; м.Врнавська Баня; Сербія)




    Бєлас, Ярослав (PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
    Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- коммерческие банки -- комерційні банки -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- удовлетворенность клиентов банков -- задоволеність клієнтів банків -- сервисные методы -- сервісні меиоди -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного банкінгу, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)




    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- продуктовая политика -- продуктова політика -- процесс предоставления услуги -- процес надання поcлуги -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- услуги -- послуги -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Битнер, М.Д. (американский маркетолог) \о ней\




    Кім, Рене (PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Южная Корея
    Півженна Корея

Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки -- галузеві ринки -- доверие бренду -- довіра бренду -- конкретные покупки -- конкретні купівлі -- лояльность бренду -- лояльність боенду -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- обувь -- взуття -- одежда -- одяг -- опыт покупки с конкретным брендом -- досвід покупки з конкретним брендом -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- прогнозные алгоритмы -- прогнозні алгоритми -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)




    Козловский, Владимир Николаевич (доктор технических наук; профессор; заведующий кафедрой естественнонаучных дисциплин Волжского регионального государственного университета обслуживания; ).
    Перспективное моделирование надежности и экономических показателей ремонтопригодности новых автомобилей [Текст] / В. Н. Козловский, А. В. Заятров, Н. В. Афиногенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 444-451 : граф., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
автомобилестроение -- автомобілебудування -- автопроизводители -- автомобілевиробники -- гарантийные расходы -- гарантійні витрати -- качество -- якість -- конкурентоспособность продукции -- конкурентоспроможність продукції -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- массовоео производство -- масове виробництво -- надежность -- надійність -- новые легковые автомобили -- нові легкові автомобілі -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- прогнозное моделирование -- прогнозне моделювання -- прогностическая методология -- прогностична методологія -- ремонтопригодность автомобилей -- ремонтопридатність автомобілей -- сложная технологическая продукция -- складна технологічна продукція -- универсальные аналитические модели -- унверсальні аналітичні моделі -- экономическая эффективность ремонта -- економічна ефективність ремонту -- эксплуатационные периоды -- експлуатаційні періоди
Анотація: Проведен анализ конкурентоспособности сложной высокотехнологичной продукции массового производства, к числу которой относится и современный легковой автомобиль. В исследовании проведена разработка и реализован комплекс математических моделей, обеспечивающих процесс измерения надежности и экономических показателей ремонтопригодности. Для проектирования моделей использована виртуальная среда пакета MATLAB. Разработаны универсальные модели анализа надежности и ремонтопригодности автомобилей, а также построены трехмерные модели, отражающие взаимосвязь между затратами на ремонт и показателями надежности на различных периодах эксплуатации. Полученные данные подтвердили ключевое влияние качества и надежности выпускаемой продукции на экономическую оценку эффективности работы автопроизводителя.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Заятров, Алексей Викторович (кандидат технических наук; заведующий лабораторией "Провизирование и тестирование" исследовательского подразделения "Электронные контрольные системы" тольяттинского государственного университет; г.Тольятти; Россия); Афиногенова, Наталья Валентиновна (кандидат технических наук; доцент; заведующий кафедрой учетного управления технологических служб Волжского регионального государственного университета обслуживания; ); MATLAB, специализированное ПО для математического моделирования \о произв.\




    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
академические факторы -- академічні фактори -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- образовательные услуги -- освітні послуги -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- удовлетворённость в образовательних услугах -- задоволеність освітніми послугами -- задоволеність споживачів -- удовлетворенность потребителей -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- структурные уравнения -- структурні рівняння -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- управленческие факторы -- управлінські фактори -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)




    Корауш, Антон (PhD (финанси); LLM; MBA; доцент факультету економіки та підприємництва Панєвропейського університету; м.Братислава; Словаччина).
    Прийняття рішень, задоволеність та поведінка клієнтів банку [Текст] : аналіз результатів опитування / А. Корауш, Р. Штефко, Я. Добрович // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 291-301 : гтабл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1(4СЛА)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система

   Банківська система

   Маркетинговые исследования

   Маркетингові дослідження

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- дебитные карточки -- дебітні картки -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- кредитные карточки -- кредитні картки -- негативные факторы -- негативні фактори -- платёжные карточки -- платіжні картки -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- принятие решений -- прийняття рішень -- социально-демографические группы -- соціально-демографічні групи -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- электронный банкинг -- електронний банкінг
Анотація: Оцінено важливість окремих елементів задоволеності клієнтів банку, прийняття ними рішень та поведінки в контексті вимірювання загального рівня задоволеності та оцінювання перспектив розвитку сегменту платіжних карток у Словаччині. Фактори задоволеності, незадоволеності, поведінки та прийняття рішень клієнтами банку в Словаччині проаналізовано з урахуванням параметрів статі, віку та рівня освіти. Виявлено суттєві відмінності в точках зору, оцінках та прийнятті рішень клієнтами банків згідно встановлених соціально-демографічних груп.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Штефко, Роберт (PhD (менеджмент в ринковій економіці ); професор; декан факультету менеджменту університету м.Преслов; Словаччина); Добрович, Ян (PhD; доцент кафедри менеджменту факультету управління Університету м.Преслова; Словаччина)




    Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
    Важливість днів лояльного клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 8. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
дни лояльного клиента -- дні лояльного клієнта -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- скидки -- знижки -- товарная политика -- товарна політика -- торговые центры -- торговельні центри
Анотація: Досліджено важливість та ефективність днів лояльного клієнта в Малайзії, дні лояльного клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти лояльного клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів лояльного клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))